Akcja konserwacja 

Pogranicza

Z racji ¿e siê szykuje siê do lekkiego roz³o¿enia na kawa³ki mojego E30 to proszê o rady jakimi ¶rodkami siê zainteresowaæ.

1.B³otniki - Chcê je odkrêciæi ¿eby sprawdziæ co siê pod nimi dzieje i jak siê miewa naro¿nik przy nogach (który w E30 ma tendencjê do gnicia). Ale czym potem to przykleiæ i zasmarowaæ?
Jakie¶ sprawdzone mazid³a macie?

2.Pod³oga, progi itd. - Macie do polecenia jakie¶ dobre marki? Chcê wszystko stare w miarê mo¿liwo¶ci zerwaæ lub oczy¶ciæ i zasmarowaæ na nowo. Aktualnie mam na ca³ym spodzie oryginalne zabezpieczenie (chyba fabryczne) i ma ono kolor bia³y i takie w³a¶ciwo¶ci ¿e niczym nie idzie tego urwaæ Ma to konsystencjê takiej jakby gumy i jest piekielnie odporne na uderzenia. Przyda³o by mi siê co¶ takiego samego Jest co¶ na rynku podobnego?

3.Profile zamkniete - sa jakie¶ ró¿ne mieszanki z woskiem etc. ale mo¿e kto¶ ma inne patenty? Jakie specjalne ¶rodki?

4.Na rdzê - chcê po³o¿yæ Brunox. Wszyscy na oko³o polecaj± wiêc raczej wybór padnie na to. Chyba ¿e kto¶ zna tañsz± i równie dobra alternatywê?

Za wszelkie porady i sugestie bêdê wdziêczny.

¦rodki oczywi¶cie jak najlepsze i sprawdzone. Chcê to zrobiæ tak ¿eby nie zagl±daæ pod samochód przez kolejne parê lat.

Moja Beemka dopiero po 22latach ma kilka ognisk (wiêkszo¶æ na rantach b³otników z przodu) rdzy wiêc chcê aby nadal cieszy³a siê zdrow± blach±


ja osobi¶cie polecam ¶rodki Wurth! Sprawdzone, bardzo dobre ale niestety równie¿ do¶æ drogie!
Ma kto¶ jeszcze jakie¶ sugestie czy po prostu sprzedajecie swoje germany jak rdza zaczyna braæ
Te wszystkie pasty pod b³otniki polecam Wurtha bo cena nie jest wysoka - oko³o 35-60z³ w zale¿no¶ci od typu. Do profili zamkniêtych tylko wosk Teroson bo robi najlepsze woski dostêpne na naszym rynku. Ogólnie ca³± chemiê kupujê w Wurcie ale i o Brunoxie s³ysza³em ¿e ponoæ jest ok.


ja w sobotke myje potem czyszcze spod na to farbe ktora reaguje z rdza a na koniec bitex moj spod trzyma sie idealnie ale troche poszorowany jest wiec najpierw miejsca zdarte a potem po calym spodzie

ja w sobotke myje potem czyszcze spod na to farbe ktora reaguje z rdza a na koniec bitex moj spod trzyma sie idealnie ale troche poszorowany jest wiec najpierw miejsca zdarte a potem po calym spodzie

Bitex to sobie daruj bo to PRL`owski relikt zdatny do Starów i ¯uków... Kup porz±dnego brana Wurtha czy podobnej firmy bo koszt jest ¶mieszny oko³o 30z³ za tubê.
majsu widac doby skoro zuki jeszcze sie taczaja i stary juz za pozno nawet 2 litrow nie zuzylem spod byl konserwowany wiec bez sensu jest mazac miejsca w ktorych nie ma zadrapan zrobilem tylko miejca gdzie byly otarcia na nas zime dre wszystko spod spodu i cos konkret sie nalozy dziwne ze 91 i nigdzie dziury w spodzie
U mnie jeszcze wszystko jest w oryginalnym 22 letnim baranku (tak bynajmniej to wygl±da)

Ale gdzie nie gdzie s± uszkodzenia mechaniczne, pogubi³y siê ¶rubki od nadkola-wiêc te odlaz³o, wyszed³ burchel w jednym miejscu i ranty przednich b³otników lekko pokry³y siê nalotem rdzy.

Ale i tak w tym sezonie sobie daruje. Nie bêdê najwy¿ej je¼dzi³ po tej soli i zrobiê na przysz³y rok wszystko jak nale¿y.
Zreszt± watpie ¿e to bêdzie siê dobrze trzymaæ na wilgotnej i zimnej budzie (nie mam grzanage 24/h gara¿u)
bedzie sie trzymac tylko przy nakladaniu nie moze byc mrozu przed robota spodu najlepiej jak deszcz pada dosc mocny i sobie szybko polatac po kaluzach u mnie spod byl czysciutki odtluscilem i zabralem sie do roboty
Tylko bez tych Burchli znowu takiego s³owa niema w s³owniku jêzyka polskiego.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • adminik.xlx.pl