BMW e34 m-pakiet 

Pogranicza

Jestem z okolicy Namys³owa gdzie go¶æ ma BMW e34 M-Pakiet.Jestem zainteresowany i mam pytanie czy cena za te Bmw jest odpowiednia.Niby to M-pakiet rzadki okaz.Przesy³ajcie swoje sugestie i spostrze¿enia.dziêki z góry

http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C11751576

[ Dodano: 04-03-2010, 16:39 ]


fajnie ¿e link dzia³a
Sorki tu jest w³a¶ciwy

http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C11751576
Jed¼ ogl±dnij je¿eli stan jest jak na zdjêciach to na pewno warto


wartoo kurcze wartoo
a moim zdaniem nie warto...to tylko 520i z 1992 roku...

menela 520i by³a chocia¿ zarejestrowana.



menela 520i by³a chocia¿ zarejestrowana.


ta tez jest
oprócz m paku nic w niej nie ma szczególnego, nooo poza cen±!

nie warto. chyba ¿e stan jest naprawdê bardzo dobry. m50b20 w e34 to mêczarnia

ty bardziej ¿e:


Bmw posiada kilka rdzawek a szczególnie na dolnych kantach drzwi i ko³o wlewu paliwa.

el. szyby tylko przód, zwyk³y welur...
napisa³em ¿e warto je¿eli stan taki jak w opisie i na fotkach, tigre0070, wczytaj siê w opis auto zarejestrowane

tigre0070, wczytaj siê w opis auto zarejestrowane to znaczy ¿e zdjêcia stare.
Dalej podtrzymujê zdanie ,¿e siê nie op³aca , kolejne powody poda³ kolega króty napisa³ nad Tob±...
je¶li by³aby kosa ig³a to warto ale wg mnie za t± kasê kupowaæ b20 z rdz± na blachach chyba mija siê z celem
akurat wiêkszo¶æ e34 ma rud± na dolnej czê¶ci drzwi.
Nie ma klimy , nie ma skóry , ma tylko b20 pod mask± , nie ma gazu ,nie ma elektryki z ty³u ,na zdjêciu widaæ ¿e przetarta ga³ka jest , brak shadowline....
By³oby warto, gdyby mia³a klimê.

Jednak to jest sportowa limuzyna, ale co to za limo bez klimy.

Cena jeszcze w miarê nomalna. A shadow lub elektryka ty³, to po 200z³ mo¿na dolo¿yæ w 30 minut.

Listwy na drzwiach, szczególnie w m-technicu przyczyniaj± sie do tego, ¿e stoi tam woda, wiêc lubi± mniej lub bardziej sie przyrudziæ. Miejsce wokó³ klapki wlewu paliwa, te¿ raczej newralgiczny element karoserii e34. Jeszcze wewnêtrzny rant klapy nad rejestracj±.

Podsumowuj±c - ze wzglêdu na klimê - wg mnie nie warto.

ps. Aha - jeszcze cos widac nad zderzakiem - lewy b³otnik - tak¿e podejrzewam, ze z t± bezwypadkowo¶ci± to mo¿e byæ ró¿nie.

pozdro
Zgadzam sie z kolegami, cena jest zbyt wysoka. Sam niedawno kupowa³em E34 i zdecydowanie w tej cenie mo¿na dostaæ lepszy egzemplarz.
te¿ uwa¿am ¿e nie warto, w mojej by³a klima, sekwencja, skóra i przyzwoite ko³a, a i tak d³ugo siê zastanawia³em czy braæ, ze wzglêdu na tylko 2.0 pod mask±, wyprzedzanie tirów w 5 osób na pok³adzie nie jest niczym przyjemnym

szukaj 2,5, 2.0 musi byæ naprawdê fajna ¿eby by³o warto braæ
Z E34 jak z E30. Ciê¿ko o konkretny egzemplarz w dobrej kasie.

Dla mnie E34 ma sensy tylko jak w opcji s± 4xel.szyby, el.szyber, klima, skóra i du¿y silnik+manual

Sam bym móg³ mieæ 525i M50, lub 535i ale znalezienie zdrowej i nie zaje¿d¿onej + dobry wypas graniczy z cudem.

520i na pêczki. 530i V8 te¿ niby fajne ale brakuje tego litra mimo ¿e ³atwo znale¼æ manuala (smaliæ ju¿ swoje bêdzie). Cen zdrowych 540i nie trzeba komentowaæ.

W sumie to przed E30 o ma³y w³os nie sta³em siê posiadaczem 530i V8

Aaa elektrykê na 4 szyby bez wi±zek ale z w³±cznikami za 250z³ sprzeda³em wiêc nie taki koszmar. Skóry z grzaniem ale do obszycia przód zgoni³em za 150z³ bo mi zawadza³y.

530i V8 te¿ niby fajne ale brakuje tego litra mimo ¿e ³atwo znale¼æ manuala (smaliæ ju¿ swoje bêdzie)

Powielasz forumowe opinie osób, które nie mia³y do czynienia z tym silnikiem. M60B30 nie pali wiêcej ni¿ M50 i ma osi±gi M30B35. Pomijam ³atwo¶æ w³o¿enia do tego auta M60B40- to bana³ i dobry przepis na 4.0 w manualu. Mia³em 530iT i 730i z tym silnikiem i dwie e34 m50.
Co do e34- gdyby nie mia³a rdzy i mia³a klimê, zosta³a by u wroga. Niemcy za ig³y k³ad± konkretne becele, tak¿e nie ³ud¼cie siê na ³adne BMW za 1500 EUR z za Odry (tyle tam musi kosztowaæ, by tu wysz³a 8300...).

Powielasz forumowe opinie osób, które nie mia³y do czynienia z tym silnikiem. M60B30 nie pali wiêcej ni¿ M50 i ma osi±gi M30B35.

Nie wg³êbia³em siê w temat i nie powielam niczego. Po prostu gdy szuka³em auta to chcia³em co¶ z pazurem ,a nie jakie¶ dychawiczne M40 czy M20B20 ¿eby mêczyæ siê na start. Mia³ byæ start z kopyta i tyle.

Wg mnie jak za takiego golasa 8000 to za duzo.
Inaczej patrzylbym za ten egzemplarz z ladnymi felgami wartymi minimum 2500pln, jakas skorka za 1200.
Do takiego golasa jak dodasz w/w przeze mnie rzeczy to wychodzi juz okolo 12.000pln. A gdzie klima ktora mialem, gdzie niskie zawieszenie, gdzie lampy przednie BH i tylne M5 .Gdzie sekwencja warta 3000pln ?
Podliczylem na szybko i wyszlo mi , ze jakbym mial tego golasa uzbroic w moje dodatki to wyszloby okolo 16.000 PLN

ps A ja swojego takiego samego golasa tylko ze z sekwencja kupilem za 6500pln

A teraz odjac za lakierowanie mojej EX, aby byla ladna i lsniaca, to wychodzi z 16.000 okolo 13.000 pln.

A ja z ca³± ¶wiadomo¶ci± napiszê, ¿e 530i V8 to jest przedsmak mocnej v8. Moje zdanie potwierdzi chocia¿by Sybir oraz inne osoby, które przesiad³y siê z 530i na 540i.

A ja napisa³em gdzie¶, ¿e jest inaczej? 540i jest duuuuuuuuuu¿o dro¿sze (zapytaj Sybira) i ciê¿ko trafiæ w manualu. Ja porówna³em ten silnik do m30 i m50 (ceny podobne).


KOMPLET NA SWAPA mo¿na kupiæ za 2000z³. Ba, nawet taniej. Temat rzeka...

Przemek - czy Ty dobrze zrobi³e¶ kupuj±c Menelow± e34, to ja nie wiem. My ze 3 lata temu przywiezlismy brata e34 w m-techu. Wysz³a ze 13 z rejestracj±, bez ko³ itd. Ale auto nie wymaga³o najmniejszej ingerencji w blachê, lakier, elektryke itd. Policz swój czas i pieni±dze, a tak¿e to, ¿e Twoje auto wymaga lakierowania, ¿eby naprawdê by³o zadban± i ³adn± e34.

Ja podtrzymujê swoje zdanie - 8000 to nie jest duzo za dobre 520 w m-techu, ale zeby choc mialo klime.

btw. za 12000 bono sprzedaje e30.

pozdro


ogl±da³em wze¶niej kilka 525i i naprawdê jak auto ma jaki¶ dobry wypas to jest zaje¿d¿one, albo ma taki przebieg ¿e czuæ w samochodzie ¿e wszystko siê zraz posypie, albo jak piêkny niebieski touring z mielca klepane z przystanku

a co do silnika to w³a¶nie tak jak piszesz, jeden dzieñ i l±duje 525, swap to nie problem, 1000z³ wystarczy jak siê samemu robi
co do usterek, drutu i trytytek których by³o sporo to wystarczy³o kilka wieczorów w gara¿u, nic mnie to nie kosztowa³o, tylko kilka piwek


co do usterek, drutu i trytytek których by³o sporo to wystarczy³o kilka wieczorów w gara¿u, nic mnie to nie kosztowa³o...


Na nastepny raz musze sie bardziej postarac i je ukryc
a gdzie ty ich tyle upchniesz ¿eby widaæ nie by³o??
a np. do silnika kolo zaworow przeciez kupujacy nie zdejmie przy kupnie pokrywy
Sam by³em zainteresowany kupnem tej E34, ale za t± kasê masz ju¿ ³adne E34 2,5 z klim±, skór± itp.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • adminik.xlx.pl