cabrio e 30 

Pogranicza

to moje drugie e 30 tym razem cabrio z 92 roku orginalnie to by³o 318 to pare jej fotek
co s±dzicie

jak wczesniej wspomnia³em tomoje drudie e 30 wczesniej mia³em coupe w tym samym kolorze z motorem 1.8 na dwóch wa³kach potocznie is jezdzi³em sobie nim przez dwa ponad lata az któregos dnia jakis idiota wjecha³ mi w prawy bok i auto praktycznie nadawa³o sie jedynie na cze¶ci pieni±¿ki od³ozy³em z odszkodowania troche do³ozy³em i rok temu kupi³em cabrio kupi³em je od goscia który znowu kupi³ je od niemca za cene z silnikiem 2,5 24V od e36 z tego wszystkiego zgadza³o sie tylko to ze by³ to motor od e 36 tyle ¿e 2,0 24V w nawiasie mówi±c nie wiem jak mozna nie odru¿niæ 150 koni od prawie 200 typek jak sprawdzi³ numery od razu siê chcia³ jej pozbyc i wtedy pojawi³em sie ja no i kupi³em auto okazyjnie ju¿ jako 2litry. mia³o straszny sierodek prucz skór by³y wzglêdne kierownica by³ajakaæ plastikowa (poraszka) któr± wymieni³em na kiere od e 39 dopasowa³em jeszcze pod³okietnik od e 36 zosta³y jeszcze bia³e tarcze ale naraze musze je zostawiæ bo s± pod¶wietlane a zegary nie chc± mi sie paliæ z sirodka wyrzuci³em jeszcze wszystkie jakies tandetne gadzety no i ochydne aluminowe chodniki uwarzam ze bmw powinno zostawac w orginale bo nie poprawia sie czego¶c co jest dobre(ewntualnie ma³e upiekszenia ale bez przesady) z zewn±trz wypolerowa³em ranty w ko³ach a ramiona pomalowa³emw kolorze nadwozia, doprowadzi³em do ³adu listwy na zderzakach bo by³y podrapane i polecia³em je czarnym matem, za³ozylem do przodu kierunki choc za³uje ze nie wzie³em tych dymionych bardziej pasowa³y by do ciemnych lamp hella, wywali³em rycz±cy t³umik i wstawi³em orgina³ od 325 e 30 tylko dospawa³em koñcówki z nierdzewki, obni¿y³em go troche spre¿ynami które zosta³y mi z is-a to bu³o chyba 60 przód 40 ty³ czerwone firymy nie pamietam w³ozy³em zeszcze amorki by³y w komplecie ze sprerzynami ale starsznie sie je¿dzi³o i wruci³em do zwyk³ych a i za³o¿y³em rozpórke z wiekszych rzeczy to bedzie wszystko reszta tokosmetyka przymierzam sie w koñcu do zmiany serca zastanawiam sie nad m 52 2,8l lub m 30 3,5l moze co¶ doradziæie a i poszukuje czerwone lampy do ty³u to narazie wszystko pozdrawiam wszystkich


Nooo w porz±deczku... dopisz jeszcze jaka¶ historyjke do autka.
Chcia³bym zobaczyæ to na zywo bo na zdjêciach wygl±da mocno
Pe³na kultura,ale powiedz jak tam z krawê¿nikami?
No w sumie to zajebista, patrz±c po zdjêciach. Kaptur w E30 jest pro.


Co do krawê¿ników, to jak dot±d zderzak jest ca³y, wiêc jeszcze nie wie, ale na 90% siê dowie wcze¶niej czy pó¼niej.
Ogólnie co do autka to ³adny kabriolecik, tylko proponowa³ bym jak±¶ konkretn± kosmetykê lakieru np. produktami meguiars czyni± cuda.
krawêzniki w miedzyzdrojach sa niskie daje sobie rade pozatym wiem gdzie moge stawac agdzie nie miedzyzdroje sa ma³e ale jak wychylam sie gdzes dalej to czasami trzega ostro g³ówkowac jak pisa³em mia³em is-a i po zmianie zawieszenia podjecha³em pod krawêznik i jak odjezdza³em to dok³adka zosta³a juz troche z gleba jezdze i jestem ostrozniejszy

[ Dodano: 2009-05-15, 12:07 ]
sprzecior zacny, e30 w wersji bezdasznej jest nie lada wypasem...
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • adminik.xlx.pl