e36 - 1.8i , 1.8is , 2.0i ?? 

Pogranicza

Witam,

Pisze z konta kolegi. Borykam sie zakupem BMW do 2.0. Szukam cupe medzy 95-96 roku. Szukam auta w ktorym stosunek auta do mocy bedzie na dosyc odpowiednim poziomie.

Poradzcie mi ktory sinlik wybrac, na co zwracac szczegolna uwage, jakie sa wady i zalety danego silnika.

Co mozecie mi powiedziec o tych dwoch?

http://www.moto.allegro.p..._z_niemiec.html

Problem polega na tym iz widac ze jest spocony przedni reflektor, brak halogenow.
Po kontakcie ze sprzedawca pierw sie zapieral ze bezwypadkowy a pozniej milczal na ten temat... czy to przypadlosc tego modelu?

a moze ta:
podoba mi sie najbardziej ale jest tez najdalej
http://suchen.mobile.de/f...ng=&tabNumber=2


Ta pierwsza napewno mia³a wypadek lub st³uczkê, tak jak piszesz brak halogena(pewnie na gie³dzie nie mieli;p), brak listwy na w³otniku autko ¶wierzo polerowane. Najbardziej denerwuje ze sprzedawca mówi ze bezwypadkowy a w rzeczywisto¶ci jest inaczej. ta druga jest o wiele ladniejsza pewnie niemiec zejdzie do 2500euro lecz dochodzi wiele kosztów zwi±zanym ze sprowadzniem a essen to nie berlin i w zwi±zku z tym koszty rosn±... znów wysoki koszt euro te¿ jest minusem.

Witam,

Pisze z konta kolegi. Borykam sie zakupem BMW do 2.0. Szukam cupe medzy 95-96 roku. Szukam auta w ktorym stosunek auta do mocy bedzie na dosyc odpowiednim poziomie.


Je¶li ma to byæ coupe to wybór silników ogranicza siê do 1,8is albo 2,0. 1,8 8v nie by³o montowane w coupe, a 1,6 odpuszczamy z za³o¿enia ;)
Co do tych dwóch silników, to pod wzglêdem osi±gów praktycznie to samo. Ró¿nica w brzmieniu i kultrze pracy oczywi¶cie na korzy¶æ 2,0 R6. Za to koszty eksploatacji i zu¿ycie paliwa przemawiaj± za 1,8 is.
Zapytaj po prostu kolesia co jest wa¿niejsze dla niego - dzwiêk silnika czy ni¿sze koszta eksploatacji.

Co do og³oszeñ - pierwsze wygl±da jakby faktycznie auto by³o po jakiej¶ naprawie blacharskiej, mo¿e tylko st³uczce, ale warto by³oby to sprawdziæ. Przebieg 144 ty¶. na pewno skrêcony, patrz±c po siedzeniu, przytartej kierownicy i przetartej biegowniczce doda³bym do tego przynajmniej 100 kkm.
Ta z niemiec ca³kiem ³adna. Jedyne co razi to do³o¿ony tylny zderzak m-pakietowy - powstaje pytanie co autor mia³ na my¶li... :)
O znaczkach ///M z przodu i z ty³u nie wspominam, bo to da siê szybko wyleczyæ.
celuj w 6 cylindrów

pozdr


równie¿ polecam 2.0
tylko 6 garow ... moim zdaniem juz 2.0 to wyzsza kategoria w porownaniu z IS. BMW slynie z jednostek 6-cylindrowych a nie z wysilonych 4
http://www.bmw-klub.szcze...topic.php?t=921
sorka bartus :) szukalem ale po tytulach ... interesuja go niskie koszta ekspolatacji i brak awaryjnosci.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • adminik.xlx.pl