Pogranicza
DJ pochodz±cy z podpoznañskiej miejscowo¶ci istniej±cy ju¿ w ¶wiecie muzyki klubowej..
Poruszaj±cy siê po gatunkach House, Tech-house, Techno, Minimal..
Ma niesamowity dar do wytwarzania specyficznego klimatu na ka¿dej imprezie, który przyci±ga na parkiet t³umy klubowiczów..
Fantastyczne housowe, tech-housowe produkcje zebrane w 50minutowej kompilacji..
Special House Mix (Mixed by Freak) -
http://www25.zippyshare.com/v/34600033/file.htmlWiêcej o Freak na
http://www.myspace.com/freakdahouse(Multimedialna Tracklista - projekt umo¿liwiaj±cy zapoznanie siê z ciekawymi utworami zaprezentowanymi przez DJ'ów w albumach, kompilacjach, setach..
Najed¼ myszk± na dany utwór w trackli¶cie, kliknij i ju¿ mo¿esz s³uchaæ dany utwór dziêki Youtube)
Freak - Special House Mix
Tracklist:
01. NeeVald & Manteeno feat Mc Jacob A –New Day (Luccio B Radio edit) 02. Reboot – Enjoy the music (Dj Chus & Rob Mirage rmx) 03. Tapesh – Chicago Groove (original) 04. Coyu & Edu Imbernon –El Baile Alemfon (original) 05. Sebo K & Metro – Saxtrack ( Reboot Twisted Fist Rmx) 06. Lutzenkirchen – Hout Jazz (Spectre Rmx) 07. Mijangos Vs Pete Heller – Big Love (Mijangos Bootleg In Love Mix)
08. Dennis ferrer – Hey Hey (DFs Attention Vocal Mix) 09. Luccio B – Too Hot 10. Sandy Huner – rare Tap (2000 And One Rmx) 11. ATFC feat. Rae - It's Over (ATFC's Lektrotek Vocal Mix)
Fajna taka interaktywna tracklista.
Good pomys³ Maniana!
Fajna taka interaktywna tracklista.
Good pomys³ Maniana!
popieram!
a mi sie to akurat nie podoba, bo taki delikwent zamiast sluchac seta to sobie poklika w linki twoja tuba i dupa ze sluchania seta ;P to tak tytulem OT ;P
taki delikwent zamiast sluchac seta to sobie poklika w linki twoja tuba i dupa ze sluchania seta ;P to tak tytulem OT ;P
Wiedzia³em, ¿e kto¶ to napisze..
Po czê¶ci o to te¿ chodzi, niech s³uchaj± tylko YT, ale pod¶wiadomie i tak zapamiêtaj± pseudonim Freak i temat gdzie pojawiaj± siê ciekawe kawa³ki..
Pierwszy, pi±ty, dziesi±ty raz bez efektu.., ale za jedenastym razem ju¿ siê zwróci uwage, MTL nie bêdzie siê pojawiaæ w ka¿dym secie, czysty PR.. kreowanie wizerunku to proces d³ugofalowy.
Ka¿dy DJ my¶li, ¿e sukces osi±gnie tylko produkcj±.., nic z tego, sukces osi±gnie, je¶li swoim talentem bêdzie umia³ wytwarzaæ relacje miêdzyludzkie, DJ – potencjalny s³uchacz, czyli pozyskiwanie fanów
Ka¿dy m³ody DJ ¿ali siê, ¿e nie dostaje szansy gry w klubie – zasada biznesu, klub ma na siebie zarobiæ, pseudonim DJ’a to marka, nazwa klubu to marka, je¶li marka wp³ywa na ludzi i ich przyci±ga, jest sukces biznesowy i ka¿dy manager klubu dba o marke klubu i zale¿no¶æ z mark± DJ’a
Przyk³ad: Armin Van Buuren to marka która przyci±ga ludzi, to kluby i organizatorzy imprez o niego walcz±, a nie na odwrót. Armin jest znany nie tylko dlatego ¿e tworzy dobre produkcje, ale dlatego ¿e o nim i jego produkcjach siê mówi, pisze, s³ucha..
Je¶li m³ody DJ nie ma marki i przyci±gnie tylko 5 znajomych i zak³óci markê klubu, poprzez ró¿nice brzmieñ DJ-Klub, nie ma szans zagrania.
David Guetta, ka¿dy wie jak gra jako prawdziwy klubowy DJ, ale te¿ ka¿dy s³ysza³ Sexy Chick czy Memories.., klubowicze twierdz± ¿e Guetta poszed³ w stronê tandety, a on zrobi³ to co kocha, nowe produkcje dla ludzi, potencjalnych fanów, zyska³ nowych, a ju¿ gdzie¶ pisa³em, ¿e najwiêksz± kultur± klubow± jest kultura pop i muzyka Dance, na drugim miejscu kultura hip-hop i rap, a mo¿e na trzecim kultura klubowa.., wiêkszo¶æ ludzi na eventach nale¿± do kultury pop, event to masowa impreza, popularyzowana, wiêc wiêkszo¶æ to pop..
Ka¿dy narzeka na ludzi z przypadku.., nie by³oby takich ludzi, nie by³o by imprezy (aspekt biznesowy) jest popyt, na pewno bêdzie poda¿, gdyby ludzie chcieli trancowych imprez klubowych, na pewno by takie by³y
Freak.. gdybym pisa³ o nim newsy na 3 du¿ych serwisach co tydzieñ przez 2 lata, po roku mo¿na by zrobiæ efekt sztucznego boomu i zainteresowania, a po 2 lat mog³aby byæ prawdziwa Freak’omania, do znudzenia pompowane by³yby kolejne newsy.. patrz Pudzian, Kubica, Ma³ysz, a Freak sta³by siê postaci± presti¿ow± w ¶wiecie medialnym i kluby o niego by walczy³y, bo przyci±ga³by t³umy.
¯yjemy w ¶wiecie medialnym, 99,9% cywilizowanego spo³eczeñstwa jest uzale¿niona od mediów (Internet, TV, prasa, radio) na d³u¿sz± metê nie da siê bez tego funkcjonowaæ, wiêc trzeba to wykorzystywaæ
MTL to niewielki element tworu PR’owskiego maj±cy na celu wp³yniêcie na relacje miêdzy DJ-klubowicz, wortal-klubowicz muzyka-s³uchacz i pozyskanie potencjalnych fanów, jest jeszcze zawartych tu du¿o wiêcej elementów, ale tego nie zdradzê
Ma siê pojawiæ g³ówny temat, nie bêdzie tu OT, ale MTL bêdzie selekcjonowana zgodnie z zasadami PR, reklamy i marketingu.
El_Maniana, jaki ³adny wyk³ad o PR.
Mo¿e mnie wypormujesz co ?
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.pladminik.xlx.pl