Pogranicza
Klientami myjni Pinnacle s± znani pi³karze i piosenkarze, tacy jak Rod Stewart, który przyje¿d¿a swoim Ferrari Enzo. Jego rachunek wynosi zazwyczaj ok 28 000 z³ (5 000 funtów), ale inni p³ac± nawet 35 000 z³. To w³a¶nie specjalny brazylijski wosk Zymol Royale jest jednym z najistotniejszych ¶rodków u¿ytych do pielêgnacji samochodów powierzonych firmie Pinnacle Wash
Dodamy tylko, ¿e pracownik ma dodatkow± motywacjê by dobrze wykonaæ swoj± pracê. Nie tylko bowiem ma kontakt z najdro¿szymi autami, ale te¿ zarabia nie ma³o - 1000 dolarów od auta
zarezerwowaæ sobie trzeba dwa tygodnie, bo tyle trwa sk³adaj±cy siê z 61 faz, proces mycia i woskowania.
Kujon, przesadzi³es z tymi fotkami... za pó³ roku moze sie otworz±
To ile takie mycie i polerowanie ma kosztowaæ skoro najdro¿sze?
No w³a¶nie zmieñ zdjêcia na miniaturki bo z klikaniem na ka¿de ¿eby co¶ zobaczyæ to troche schodzi
Ale much na³apa³ na zderzaku
Rejestracja przyklejona byla na tasmach?
To za cene takiego mycia to bym Cabrio kupi³.
A rejestracje na ta¶mie dwustronnej to juz nieraz widzia³em, za granica niektrórzy tak maj±.
wy¶wietlaj± sie juz wszystkie zdjecia , ca³e 189 szt
Cene konkretn± w tej myjni zapodaj±:) Ale za te pieni±dze to chyba ka¿dy by tak siê tak pie¶ci³ z samochodem
bez sensu jak dla mnei to nie myjnia tylko profesjonalna odnowa lakieru po drugie takich zabiegow maxymalnie mozna wykonac okolo 3-5 pozniej juz nie bedzie co polerowac koszt mozna podzielic przez 100 a efekt bedzie identyczny
X_E_O_N, gadasz bzdury i tyle... u¿ywaj± tam ¶rodków jak w wiêkszo¶ci profesjonalnych zak³adów, praktycznie nie niszcz±cych/¶cieraj±cych pow³oki lakierniczej!! to nie jest pasta tempo!
taaa... na samoobslugowej za 7 zlociszy lepiej opier** samochod niz oni
taaaaaaaaaaaa lakier robi sie gladki a rysy wypelniaja sie platyna !!!!! jasne chlopie pomysl chwile gdzie sa te rysy ?????? kto tu mowi o pascie tempo !!!!!!!!!!!! odnowa lakieru i czyszczenie tapicerki za 35000 pln no trzeba byc pier#####
kiloff widzisz gdzies zebym napisal ze na myjni za 7 pln zrobie lepiej ???? czytac nie umiesz 35000/100 i masz wynik ile to powinno kosztowac a i tak jest to o wiele za duzo
Kiloff Shreku macie pojecie jakiekolwiek o lakiernictwie ????? z wypowiedzi widze ze nie ale moge sie mylic
usun±æ
Stary pozwol ze czy bede siadzial cicho czy nie to ja bede decydowac a za ta uwage masz prezent odemnie
Wymalowalem juz nie jedno auto i pojecie o tym mam i nie tylko wiec moze mi nie zabronisz miec na jakis temat zdanie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Panowie uspokujcie sie, temat bardzo ciekawy i dyskusja potrzebna , bo chyba ka¿dy z nas chcia³by mieæ piêkny lakier w swoim BMW , ale po co te nerwy
No wlasnie a jeszcze do tego polowa czytac nie umie ze zrozumieniem
Chyba Bartek nie myslisz ze ktos z forum pojedzie na taki zabieg
Chyba Bartek nie myslisz ze ktos z forum pojedzie na taki zabieg wklei³em to jako ciekawostka, efekt moim zdaniem piorunuj±cy, a jak mnie bedzie staæ na Lamborgini to mo¿e raz na jaki¶ czas zafunduje sobie tak± myjkê
Cekawe jest i owszem chlopaki sie przykaldaja do roboty bo kto za 1000 papiera by tak nie robil jak widac na auto maxie tez nie jada wiec i srodki po kilka stowek musza kosztowac a to ze sa scierne jak wszystko inne moze swiadczyc sam fakt zaslaniania elementow plastikowych tasma poza tym wg miernika pierwsza wyswietlana wartos jest naprawde ultra cieniutka
I dla niedoswiadczonych
automax , tempo itp. sa pastami sciernymi i mozna nimi tylko i wylacznie zniszczyc lakier
np.Faracle G3 G6 G10 sa pastami polerskimi o roznej granulacji czym wyzszy numer tym pasta bardziej przypomina mleczko i pozostawia mniejsze rysy po polerowaniu
a to ze sa scierne jak wszystko inne moze swiadczyc sam fakt zaslaniania elementow plastikowych tasma poza tym wg miernika pierwsza wyswietlana wartos jest naprawde ultra cieniutkano wlasnie mo¿esz Xeon wyja¶niæ laikom o co chodzi z tym miernikiem i co oznaczaj± te warto¶ci na nim
Miernik pokazuje grubosc lakieru w tym przypadku 52um mikrometry to jest okolo 1/3 1/4 grubosci oryginalnego lakieru dla ktorego wartosc w um wynosi okolo 200 wartosc powyzej 300 druga warstwa lakieru do 550 naprawy blacharskie powyzej 550 nawet do 750 zdecydowanie swiadczy juz o tym ze na aucie jest szpachla
kiloff widzisz gdzies zebym napisal ze na myjni za 7 pln zrobie lepiej ???? czytac nie umiesz 35000/100 i masz wynik ile to powinno kosztowac a i tak jest to o wiele za duzo
Kiloff Shreku macie pojecie jakiekolwiek o lakiernictwie ????? z wypowiedzi widze ze nie ale moge sie mylicxeon, czy gdziekolwiek pilem do ciebie ?? napisalem ze JA - tak JA - opierdole sobie samochod za 7 zlociszy i bedzie lepiej .. widzisz gdzies w mojej wypowiedzi cokolwiek skierowanego do CIEBIE ??
ponadto co do tych 52um .. moze to jakas limitowana wersja z cienszym lakierem ? ;P
X_E_O_N, je¶li oryginalnie jest jaka¶ warstwa lakieru, po latach lakiernik j± zdziera i nak³ada now±.. uzyska wynik jak z fabryki?
[quote="kiloff"]
przeciez to 52 to jest gdy skanuje jaki¶ wzornik do kalibracji
na aucie jest 206 przed i 138 pewnie po polerce.
Kuba masz racje fakt to kalibracja mimo wszystko 138 po polerce to juz bardzo malo .....Kiloff spoko luzik
Shreku watpie zeby wyszlo idealnie chyba ze lakiernik zmatowal by cale auto nie uszkadzajac bazy i polozyl nowa warstwe bezbarwnego wynik bedzie zblizony do oryginalu choc nieco zawyzony
w³a¶nie o to mi chodzi ¿e zdziera wszystko, nawet bazê now± daje...
Detailing to co¶ piêknego.
Tak apropo
http://www.detailingworld.co.uk/forum/
Shreku komu by sie chcialo jak kiedys tam malowalem swojego cabrioleta w E30 ale to tylko dla tego ze moje jak bym komus powiedzial ile chce za taka usluge mysle ze niewarte tych pieniedzy gdyby tak zrobil lakiernik jak pytasz to wyszlo by pomiedzy 200 a 300 um
jakbym by³ obrzydliwie bogaty to bym tam pojecha³ swoja e30tk± ¿eby podkur....æ ch³opaczka (ów)....tydzieñ by siedzia³ a i tak by nie zrobi³ wszystkiego
Ludzie którzy przyje¿d¿aj± na ta myjnie s± zarobieni na maxa. Jak ja wydajê 50 PLN na myjnie to dla nich jest pewnie podobne odniesienie warto¶ci.
Ale miêdzy Bogiem a prawd± wolê myæ sobie sam, i najlepiej jak mam na to kilka godzinek. Wtedy jestem happy z efektu.
Z tym ¿e ja mam trochê ³atwiejsz± sytuacjê bo mam czerwony akryl
Dobra ch³opaki my tu gadu-gadu a ma kto¶ do nich jaki¶ namiar ?
Czytalem juz dosc dawno o tym kolesiu - stal sie w UK modny po prostu, uzywa specjalnego brazylijskiego wosku ktory reaguje na cieplo rak ludzkich (sam wosk na auto sporo kosztuje) wiec oczywiscie naklada sie go recznie.
Mysle ze tam sie juz nie placi za mycie tylko odnowe powloki i chyba glownie o to chodzi bo zaden z tych "wielkich" tego swiata nie oddaje mu swoich super fur co tydzien do mycia.
Poza tym jak koledzy w super furach korzystaja z jego uslug to my tez musimy nie ? To nie jest logiczne ale taki jest swiat snobow (podobno bo zapewne mi nie bedzie nigdy dane do niego wkroczyc).
A propos super bryk i ich stanu. W tarnowie rok temu na jesieni widzielismy Ferrari F360. Coz ja widzialem tylko fajny motor + mase brzydkiego czerwonego lakieru + pierwsze parchy pod przednia klapa oraz.... werble - plyte disco polo w bocznym schowku. BEZCENNE , wnioski sobie wysuncie sami
Podobna firma i tym razem BMW M3, bede wklejac w kilku etapach zdjecia , bo jest ich sporo
Background
This particular detail was a labour of love – It’s a car that I bought a few months back after chasing it for over a year.
Around a year ago one of my customers and now good friend (Steve Kings from pcgb) were talking about cars after me completing a detail on his 993RSR. We got onto the subject of concourse and ‘barn find’ cars. He mentioned that his long time friend had an old E36 M3 stashed away in his Nan’s garage somewhere and it was possibly up for sale. I WANTED IT!! The problem was that the owner lived and worked in Switzerland, the car was close by in the UK and Steve was unsure of when he was coming home! After months of snatched international calls and text messages I did still nowhere near own the car. I gave up, bought a Lotus and forgot all about it.
So around 2 months ago I got a call out of the blue from Steve saying that he had just collected his mate from the airport – He was in the UK and had a lot of things to sort out. One of those things was selling the M3
The Car
This car was the E36 2nd generation M3 – the successor to the E30 M3. As I chatted to the owner making arrangements to go and view the M3 it became apparent that his model was a bit tasty. T213 KHE was infact #19/50 of a model called the M3 EVO GT2 (EVO individual) it was produced in the twighlight years of the E36 and was offered in a fixed spec to 50 UK customers only. It is basically a 3.2 litre 321bhp EVO in a unique (at the time) colour called Imola Red. The additions over the ‘standard’ EVO were as follows:
Anthracite interior trim with seat centre parts, door inserts and grab handles in Red Nappa Leather
Seat side parts and headrests in Anthracite
Sports steering wheel with air bag
Clear Indicators
GTII Spoiler
Front bumper corner extensions
Harmon Kardon Stereo
Electric rear pop-out windows
Side airbags
The best bit was yet to come – the car had covered just 7 thousand miles from new!! The owner had bought the car new – drove it for a few months and clocked up 7230 miles. He returned in 2003 briefly – had a thorough Inspection II service completed at Hartwell BMW in Warrington and added 23 miles before retuning to his job in Switzerland.
I must admit at the time before viewing it I was expecting an absolute mint box – when I went to view it for the first time I was very disappointed indeed.
Upon arrival the car was hastily stashes in a rickety old garage partly covered in a blanket, foam padding over the tailgate and covered in boxes. The passenger side was parked close to the wall leaving enough space along the driver’s side to pack it garden furniture and a mountain bike. The front end had been left uncovered and had around 5mm of dust and grime and there was an honest smattering of rat footprints all over the front end. I managed to snatch a view of one side only as to unpack the garage just to view was out of the question really.
After a lot of thought I decided to buy it and hope for the best.
So I made arrangements to collect it. Having been stood so long I just couldn’t turn up, reverse it out and drive it away though. All the fluids – engine oil, diff oil, gearbox oil, PAS oil, coolant and fuel would have gone bad. Also all the belts would need to be changed along with the battery and anything else my mechanic could find. I arranged to have it towed away.
I arrived at 0900hrs on a Saturday morning and unpacked the garage and managed to snatch a few pics
Tak± Mke to bym przygarn±³
Vaderki ma super
Jaaaa chcê te wnêêêêtrze!!
Vaderki w Individualu
Toz to przeciez by³o Ona teraz wisi do sprzedania na ebaju albo mobile de niepamietam
doda³em wszystkie zdjecia u góry strony
po zjechaniu z ta¶my monta¿owej tak nie wygl±da³a
Wnetrze piekne i efekt pracy mistrzowski Ale wypad na ulice na minute i od nowa
rost? lambo...w³oski shit...
Ja pierdziele... Ta emka kosmos, jak fabryka jestem pod ogromnym wra¿eniem
szczena mi opda³a! Ja pier ... ale kolesie daj± czadu z tym myciem! To chyba M-cinek chyba nawet swojego by³ego e30 i terazniejszego posche nie ma w tak dobrym stanie! (kujon napewno wie o co chodzi!)
profi robota i profi autko
To chyba M-cinek chyba nawet swojego by³ego e30 i terazniejszego posche nie ma w tak dobrym stanie! (kujon napewno wie o co chodzi!)Kiedy¶ chcia³em daæ marcinowi cabrio na takie czyszczenie, oczywiscie za op³at±, niestety sie nie zgodzi³
ladna ta mka mycie super
.................dla mnie s± GURU.....jeszcze przy moim mega zboczeniu na pielêgnowanie ........jestem poruszony
Temat ciekawy, ja lubiê siê bawiæ w takie co¶ ale oczywi¶cie bardzo bardzo amatorsko.. ale dla mnie liczy siê frajda
Pocz±tek tematu troszkê burzliwy.. dobrze ¿e ju¿ jest spokojnie
¯eby nie zakadaæ nowego tamatu tutaj wklejam link:
http://www.detailingworld...ad.php?t=143330Jak dla mnie odwalili kaaaaawa³ dobrej roboty
BMW E28 528i 1984 rok
kurde chyba musze tak± kuracje zafundowaæ swojej e21! Efekt jest niesamowity! Musze sie zebraæ którego¶ dnia i wyczy¶ciæ wszystko od a do z!
Detaling fajna sprawa dla pedantów Jedni tuninguj± Beemki i kupuj± ranty a inni woski za 10 ty¶ z³, ka¿dy robi to co lubi. Po tym jak odwiedzi³em E28 jeden z najlepszych takich o¶rodków w Wawie by³em w szoku ile te wszystkie woski, pianki i inne gad¿ety do czyszczenia kosztuj±... Fortunê ! Zacz±³em siê zastanawiaæ czy to nie jest po prostu przesada wydawaæ na utrzymanie lakieru czy plastikowych listew tysi±ce jak nie dziesi±tki tysiêcy z³otych ? Samochód zawsze mo¿na pomalowaæ i efekt bêdzie lepszy ni¿ po 10 dziesiêciu polerowaniach a inne plastikowe pierdó³ki kupiæ.
Po mojej E28 polerowane by³o i czyszczone Lambo i po tym zabiegu wygl±da³o jak nówka sztuka To by³o jako¶ czerwiec a to Lambo codziennie spotykam w pracy - rys na nim dzisiaj jest od groma :/
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.pladminik.xlx.pl