Pogranicza
Oto moja fajna bmka. Wyposa¿enie skromne.Jest bardzo dobrze utrzymana i bardzo mi³o zasuwa.
W przysz³o¶ci felgi 17"
Super autko. No i ten V8
moim marzeniem jest miec takie V8:)
zacny pojazd i jeszcze to V8
ja sie wlasnie przymierzam do sprzedazy moich 17 jak cos to na priva
Jak wyzej napisano duzy plus za V8 A od siebie dodam,ze sliczny kolorek ma i bardzo ucieszyl mnie fakt,ze chcesz wrzucic inne fele Mysle,ze to bedzie dobre posuniecie Krzysiu.Ja moze bym jeszcze rurki od wydechu wypolerowala,ale tak widac ,ze ogarnieta seria i jest okej.A moze wrzucisz jakas fotke srodeczka?
pozdrowki
Dziêkuje za opinie. Zdjêcie ¶rodka dodane.Innych teraz niemam, Auto u¿ytkuje teraz moja ¿ona i st±d te wisiorki.
Auto posiada:
4xel.szyby
samo¶ciemniaj±ce lusterko wewnêtrzne
fabryczny autoalarm
pe³ny komputerek
pod³okietniki(moje ulubione)
i pare innych detali, niestety nieposiada klimatyzacji Audio calkowicie fabryczne.
Nic nie zmieniane, nic nie ¿e¼bione ca³kowicie oryginalne(nawet dywaniki)i nie szpachlowane.
Niestety ostatnio zosta³ zarysowany i czeka go ma³a naprawa i jeszcze jest maska do wymiany.
moje marzenie mieæ 5
silnik jak dla mnie idealny i wystarczaj±cy do pi±tki.Auto po zdjêciach wygl±da na bardzo zadbane
jedyne co bym zmieni³ to felgi bo te mi siê nie widz±,za³o¿y³ black helle i gitara by by³a hehe
pozdrawiam
silnik jak dla mnie idealny i wystarczaj±cy do pi±tkiNo nie wiem, w porównaniu do 525i 24V osi±gi s± naprawdê niewiele lepsze, za to spalanie godne presti¿u, jaki daje V8. Mój wujas przes ostatni czas lata³ po mie¶cie takim, tele ¿e touringiem i bardzo narzeka³ na spalanie. Poza tym gdzies wyczyta³em, ¿e M60 maja wad± fabryczn±, objawiaj±c± siê tym, ¿e w niektórych egzemplarzach ruda ³apie blok (w trakcie eksploatacji), gdy¿ blok ten nie ma odpowiedniego zabezpieczenia przeciw rudej.
P.S. Wystarczaj±cy silnik do pi±tki to S38.
Blok w silniku m60 jest wykonany z aluminium, wiêc nie wiem sk±d tu mowa o rdzy. Moje poprzednie bmw e-34 m60 automat, palilo 13-14 w cyklu miejskim. Czy jest to znacznie wiêksze zu¿ycie od silnika m50? Nie mia³em nigdy m50b25, dlatego nie wiem, ale my¶lê, ¿e ró¿nica jest niewielka....
pozdrawiam
Bartek
Automat... wiadomo, kwestia gustu i wygody, ale skorka w tak dostojnym aucie to podstawa.... Pozdro Krzychu i znajac Twoje zdanie pewnie felgi zmienisz na wiekszy rozmiar a i o skorke bys zadbal...
Blok w silniku m60 jest wykonany z aluminium, wiêc nie wiem sk±d tu mowa o rdzy. Moje poprzednie bmw e-34 m60 automat, palilo 13-14 w cyklu miejskim. Czy jest to znacznie wiêksze zu¿ycie od silnika m50? Nie mia³em nigdy m50b25, dlatego nie wiem, ale my¶lê, ¿e ró¿nica jest niewielka....
pozdrawiam
Bartekm50b25 manual pali 10,5-11 w miescie ... jak depcze czesto to nawet 17 potrafi spalic ... na trasie mozna zejsc do 9 litrow jadac 90-100km/h - tylko co to za jazda ?
Felgi bêd± zmienione napewno, jak przyjade to na pierwszym mo¿liwym zlocie zaprezentuje je wam, prawdopodobnie 18tki.
Co do osi±gów-mia³em m50 b25 w poprzedniej i zapewniam,¿e osi±gi s± znacznie lepsze w m60.na prostej i równej mo¿e nie a¿ tak, ale na wzniesieniach v8 pokazuje na co go staæ.Mimo,¿e poprzednia by³a w manualu nie ma co poruwnywaæ.
Co do spalania-po mie¶cie (codziennie do pracy-ta sama trasa)ok 1 litr wiecej ni¿ m50, a w trasie by³em tak zdziwiony na pozytyw,¿e nawet tego tu nieopisze bo oskar¿ycie mnie o k³amstwo. Napewno mniej ni¿ w m50.
Na silniku nie ma ¶ladu rdzy, jak i na reszcie auta. Jak by byl dostêp, to pewnie by da³o siê go wypolerowaæ ,tak jak pokrywy zaworów w m30
W planach- mam zamiar zaprezentowaæ wam, jak wygl±da³a e34 wyje¿d¿aj±ca z fabryki
Pozdrawiam
Rozsadna limuzyna napedzana "fa³ósemk±".
Wielki plus za zachowanie orginalnego stanu. Mam nadzieje, ze felgi zapodasz jakies "z epoki" z przywoitym parapetem (blik blink) :)
Dopelnieniem do calego jej piekna bylaby klima, manual i lekkie obnizenie.
BMW produkowa³o wspomniany przeze mnie silnik 3.0 V8 z blokiem aluminowym i z nikasilu.Doszed³em do informacji, ¿e silniki z warstw± nikasilu, mia³y pewn± wadê.O ile dobrze zrozumia³em z angielskiego, to traci³y one kompresjê, podczas u¿ytkowania na paliwach nisko oktanowych, co objawia³o siê po jakim¶ czasie "telepaniem na wolnych obrotach" oraz spadkiem kompresji. Takie paliwa niestety wystêpuj± w³a¶nie w UK oraz USA.To nie ruda, ¼le zapamiêta³em, ale odnalaz³em. Ciekawostka.
silniki M60 z nikasilem oczywiscie od poczatku ich produkcji ,natomiast alusil w M60 by³ od 01/95 Z którego roku i z jakiego miesi±ca masz auto? Wychodzi na to, ¿e ten nikasil to niewypa³, zast±pi³a go warstwa alusilu (tak jak w silnikach M52)
530iA V8 vs 525iA 24V
0-100 - 9,0 vs 9.2
vmax - 225 vs 221 km/h
spalanie - 11 vs 9.5 l/100
Tam raczej nie chodzi o liczbê oktanów tylko o reakcje niklu, którym pokryte s± g³adzie cylindrów z siark± z paliwa. Do uszkodzenia tej warstwy dochodzi tylko gdy w paliwie jest naprawdê spora zawarto¶æ S, a w europie te przypadki wyst±pi³y g³ównie w UK (w kontynentalnej czê¶ci w³a¶ciwie nie by³o tak "shit'owego" paliwa).
Mo¿na je¼dziæ i spaæ spokojnie.
BMW produkowa³o wspomniany przeze mnie silnik 3.0 V8 z blokiem aluminowym i z nikasilu.Doszed³em do informacji, ¿e silniki z warstw± nikasilu, mia³y pewn± wadê.O ile dobrze zrozumia³em z angielskiego, to traci³y one kompresjê, podczas u¿ytkowania na paliwach nisko oktanowych, co objawia³o siê po jakim¶ czasie "telepaniem na wolnych obrotach" oraz spadkiem kompresji. Takie paliwa niestety wystêpuj± w³a¶nie w UK oraz USA.To nie ruda, ¼le zapamiêta³em, ale odnalaz³em. Ciekawostka.
silniki M60 z nikasilem oczywiscie od poczatku ich produkcji ,natomiast alusil w M60 by³ od 01/95 Z którego roku i z jakiego miesi±ca masz auto? Wychodzi na to, ¿e ten nikasil to niewypa³, zast±pi³a go warstwa alusilu (tak jak w silnikach M52)
530iA V8 vs 525iA 24V
0-100 - 9,0 vs 9.2
vmax - 225 vs 221 km/h
spalanie - 11 vs 9.5 l/100 Auto jest z 1993roku, faktycznie lekko telepie sie na wolnych obrotach,ale prawdopodobnie to wina ³añcuszka, bêdzie to naprawione. kompresje ma prawid³ow±,bo nie zu¿ywa oleju nic,a nic.
Twoje dane s± chyba z palca wyssane, bo z instrukcji wychodzi co innego.
530i V8. 0-100 -7.7
530iA V8 0-100 -8.6, dokladnie tyle samo co 525i 24v w manualu.Nie wiem jak przy¶piesza525 w automacie.
W dziale TEKSTY kto¶ zamie¶cil wszystkie dane , wszystkich modeli. i potwierdza³y sie z instrukcj±.
Tak jak pisalem wcze¶niej -V8 jest o niebo mocniejszy na wzniesieniach i jest du¿o cichszy od R6.
Plus dobrze wykonana i V8 mowi samo za siebie no i jak jeszcze dojda ladne 17 to bedzie pieknie !!!
Twoje dane s± chyba z palca wyssane, bo z instrukcji wychodzi co innego.Zapomnia³em podaæ, ¿e to wyniki Touringów.
Nie negujê wy¿szo¶ci silnika M60 nad M50, wiadomo ¿e V8 bêdzie lepsze od R6, aczkolwiek nic za darmo. Co¶ mi siê zdaje, ¿e czê¶ci do takiego silnika i w ogóle eksploatacja takiego auta, jest dro¿sza ni¿ R6.
Chodzi mi o stosunek kosztów do osi±gów - czy ró¿nica miêdzy osi±gami E34 525i a 530iA jest na tyle powalaj±ca na korzy¶æ V8, ¿e warto szarpn±æ siê na wiêksze wydatki?
r6 jest pod wzglêdem wywa¿enia zaraz po v12, wiec v8 pieknie gra czego r6 te¿ nie brakuje, ale lepszy ??? hmm bardzo wzglêdne pojêcie, sam pewnie wola³bym v8 ni¿ r6 ale bior±c pod uwagê dodatkowe koszty to ... no nie wiem
Ale do meritum autko piêkne + za v8 - za pomys³ z 18" , masz auto w piêknym stanie nie ch trafi± do niego felgi np od m5
http://www.taxila.com/sah...es/M5-Wheel.jpgPozdrawiam
Kubenzy- uwierz mi,¿e zakochasz sie w samym d¼wiêku tego motoru, o osi±gach nawet nie wspomne. Tylko daj sie namówiæ na przeja¿d¿ke jak tylko bêde w kraju na jakim¶ spocie i o kosztach zapomnisz. W cale nie s± wy¿sze du¿o od innych silników oferowanych w e34.
Wracaj±c do felg napewno je zmienie. Albo bêd± 18 cali firmowe, albo oryginalne od m5 dedykowane do e34.
[ Dodano: 2008-02-25, 18:16 ]
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.pladminik.xlx.pl