Pogranicza

Witam czy mgby mi kto powiedzie czy jest w szczecinie kto taki kto podniesie moc w e39 523i kto kto sie oczywicie zna bo za niewiedze mechanikw ju sporo zapaciem wiec chciabym by kto wiedzia co robi i znal sie na tym jeeli mam zapaci to eby wiedzie za co wiec moe wy mi powiecie czy jest kto taki w szczecinie z gry dzikuje i pozdrawiam


Najtaniej i najszybciej wyjdzie zmiec auto na takie ktore dysponuje zadowalajacym cie potencjalem. Z 523 bez montowania suszarki nie bedzie raczej streetracera.

A nawet jesli bys chcial sie podjac takiego projektu to w szczecinie raczej nie znajdziesz wlasciwego czlowieka.
woyem w swoja beate tyle szmalcu ze nie dostane nawet polowy z tego za ni wiec nie ma takiej opcji eby sprzeda to jest motor 2,5 170k wiec nie jest aden wyyowany i wierze ze jest kto kto da sobie z tym rade i chocia z 20konikow przybdzie wiec jestem dobrej myli :)czekaj na dalsze komentarze :)
rzadko si zdarza ebymy odzyskali to co wsadzamy w mody, po pierwsze uno suprimo te 20 czy nawet 30 koni to bdzie Ci cieszy max miesic moe dwa bo to niewiele, a skoro ju wsadzie "tyle szmalcu" to wsad jeszcze troche i zeswapuj to e39, wsad M62B44 i bdzie zapie.dala


dobrze potrzebuje tylko heeh albo a namiary na gocia ktry jest po prostu dobry i da mi gwarancje ze jak wo w to szmalec bdzie lata bo za "mechanikw" ktrzy sie znaj popynem 1800zl byy same problemy a cze w ktr zainwestowaem ley w piwnicy wiec chc sie w ogle poinformowa czy kto taki jest w szczecinie z gry dzikuje za odpowiedzi
Bemek z tego forum to ci tam nawet V12 wsadzi i uturbi jeszcze i da gwarancje na 700 tys km
a jesli mozna zapytac to ile chcesz przeznaczyc kasy na taki zabieg??
bo moze to jest kolejny temat typu chcem wiecej mocy ale nie mam na to kasy

bez urazy oczywiscie
Fajnie a kto to Bemek ;) heeh nie powiem ze pienidze nie maja znaczenia ale jestem w stanie zapaci za dobrze wykonan prace tyle ile bdzie trzeba
Bemek to artystyczny pseudonim Jozina z bazin
Najprociej zmieni silnik a na uturbianiu to ja si nie znam
heeh pewnie ze najprociej zmieni silnik a z tego nic nie da rady wycisn??? jakie kolektory itp. ?

heeh pewnie ze najprociej zmieni silnik
to idz ta droga
kolektor - wydech - drobny program i z 20 kucy bedzie czyli cos kolo seryjnego 2.8
Ja bym powiedzial ze gra nie warta swieczki ale to twoj woz i twoja kaska
wiec wanie o to mi chodzi chocia eby byo tyle co ma 2.8 auta nie sprzedam tez nie bd tam wkada 4.4 tyle tylko ze w dalszym cigu nie wiem kto by mi to zrobi w szczecinie
sswapujes goy supek na B28, dolot z M50, wydech i wirus - najtaniej, najmniej kombinacji a efekt zadowalajcy ;) nie wspominajac juz o umiarkowanym apetycie na paliwo w porownaniu z M62B44 ;)
super a kto takie rzeczy robi w szczecie ;>
w/w Bemek

G Squad Garage - kontakt znajdziesz w 'polecane warsztaty' na tym forum
Jest jeden sposb na przyrost mocy w M52b25 (czyli X23) niemcy jak stworzyli ten silnik osiga moc okoo 230 koni, niestety u nich z tego co mi wiadomo nie liczy si pojemno silnika tylko ile ma koni do ubezpieczenia dlatego zostaa zmniejszona tak drastycznie, moesz wrzuci kolektor sscy od M50 ( po maej przerbce pasuje) ma wiksz rednice i podaje wicej powietrza, do tego zmiana wydechu na przelotowy i wycieczka np do pleszewa na hamowni gdzie zmieni ci program i bdziesz mia tak myl ponad 200 koni
Akurat w M52 z wydechem niewiele podzialas, a raczej zaszkodzisz kombinujac z tym co jest. Najlepszy efekt jesli chodzi o wydech bedzie po zrobieniu calego ukladu pod Twoj silnik. To juz sa dosc duze koszta (ok. 2,5-3tys) Ja nie ruszalbym wydechu tylko wsadzil kolektor z M50 ktory odtyka "gore" w tym motorze i daje wyrazna poprawe, nie jest to efekt jak po montazu np. turbo ale daje zauwazalny przyrost. Przerobka nie jest taka "delikatna" ale spokojnie do ogarniecia, zrobilem ok 10 takich kolektorow, 3 sam montowalem do aut i dalo to efekty. Taka zmiane dobrze wesprzec opowiednim strojeniem, i tutaj akurat zalezy jak bardzo hardcorowo bedziesz chcial bo mozna zrobic program o dosc agresywnie ustawionym zaplonie i wydusic calkiem zgrabne stado dodatkowych konikow, wykorzystujac oczywiscie nowy kolektor. Licz sie wtedy z paliwem min. PB98 i lepsze, przy mniejszej liczbie oktanow moze wystapic spalanie stukowe. Program to tylko i wylacznie Michal (koszt ok 1600zl). Tyle na temat delikatnego dlubania Twojego m52b25. Moim zdaniem i tak jesli chcesz troche poganiac tym autem, najlepszy bedzie swap na 2.8 w nim kolektor M50 i wspomniany program, a po pierwszej przejazdzce przy takich modyfikacjach nie bedziesz zalowal ze wydales troche kasy i nic nie bedzie lezalo w piwnicy. Swap na 2.8 sprowadza sie do wymiany golego slupka i modyfikacji lub podmianie sterownika. Jesli masz jakies konkretne pytania to wal smialo.
wida do kogo na lekcje z M52 chodziem

Akurat w M52 z .....

I to ma sens ...

[ Dodano: 2010-03-22, 10:35 ]
wydaje mi sie ze po montazu kolektora m50 spadnie moment...

wydaje mi sie ze po montazu kolektora m50 spadnie moment...

czytae, czy sprawdzae?;>
super dziki wielkie za wszystkie posty zajedam do polski kontaktuje sie od razu z G Squad Garage i jedziemy z tematem :)pozdrawiam

wydaje mi sie ze po montazu kolektora m50 spadnie moment...

A ja slyszalem ze BMW jezda tylko drechy ;)

Wszystko zalezy od konkretnego przypadku, w jednym spadnie i ratuje sie za pomoca strojenia lub regulatora paliwa 3,8 bara ale nie kazdy silnik tak reaguje. Ja u siebie po zmianie poczulem poprawe zarowno na dole jak i u gory.
hmm to co by doradzi jakie byo by najlepsze rozwizanie w moim przypadku mam jeszcze kolektor tzw. (barany) ktre miaem zaoone lecz nie wypaliy wywietla sie bd sond lambd tylko myl e by to zbieg okolicznoci bo po zdjciu byo dalej tak samo co sie okazao by wyk dziurawy poprzez ktry leciao powietrze do silnika wiec hmmm sam nie wiem ...
To moesz wstawi kolektor z M50 bez zmiany wydechu i zobaczysz czy poczujesz jak rnice. Ciekawi mnie co by byo jak by na przykad wstawi wiksze wtryski? tylko nie wiem czy z braku powietrza by si nie zamula
ale po co wiksze wtryski skoro seryjne wystarczaj?
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • adminik.xlx.pl