NIE POLECAM - RCARPOWER 

Pogranicza

Krótko i na temat, rozgl±da³em siê za silnikiem MPower. Znalaz³em na allegro za 10 tys, ze swapem za 12. firma Rcarpower. Podobno zajmuj± siê przek³adkami anglików z prawej strony na lew±. Pytam typa przez telefon ile zrobi³ swapów, mówi ¿e ponad 20 do e30 i ¿e silnik cacy w aucie. Pojechali¶my z naszym moderatorem pod Toruñ. E36 sedan wybebeszony stoi pod lasem na ³±ce. Silnik trochê zardzewia³y chodzi³ tak w kit, klepa³y popychacze. Gadamy i okazuje siê, ¿e on tylko raz wstawi³ MPowera do e30 na servo z Forda Transita , ogólnie zacz±³ siê pytaæ jak e30 wygl±da od do³u i czy trzeba zmieniaæ pó³osie . Szuka³ frajerów na silnik, wygl±da³ jak informatyk prosto od komputera... Potem jak mu powiedzieli¶my, ¿e siê zrywamy to on ¿e nam mo¿e opchn±æ sam silnik za 8 tys. Hahaha zale¿a³o mu... a trawa pod autem by³a bia³a, pewnie sprowadzili w zesz³ym roku, wszyscy we wiosce sobie pokatowali pod remiz± lacza przy laskach popalili i teraz auto wybebeszone czeka na ostatniego leszcza na silnik...
Acha i na ich stronie internetowej zdjêcia niby swapów s± po¶ci±gane z netu.
Frajer i tyle!


kolejny klasyczny przyk³ad osiedlowego biznesmena
co sie dzieje z lud¼mi w tym kraju pora¿ka
niestety sami uczymy takich biznesmenow jak maja zarabiac w koncu sam kolega wybral silnik za 10 a nie za 12 i swap za2 a nie za 4 biedny polak zawsze bedzie szukac gdzie najtaniej i dlatego tak sie dzieje
teraz nawet bogowie swapow w polsce robia ludzi w ...ja moze kiedys wyjdzie kogo i jak
no niestety, swap nigdy nie wyjdzie jak fabryka, trzeba siê z tym pogodziæ i ¿yæ dalej.


jak fabryka to wiadomo ¿e nie ale mo¿e wyj¶æ ³adnie wygl±daæ ³adnie i chodziæ ³adnie za taki niema³y pieni±¿ek...
nierozumiem ludzi... ja jak czego¶ nieogarniam jestem w stanie powiedzieæ klijentowi ¿e to bêdzie pierwszy raz i jego decyzja czy chce czy woli jechaæ do konkurencji i daæ wiêcej ale byæ pewny ¿e kto¶ ju¿ ten szlak przetar³...

w koncu sam kolega wybral silnik za 10 a nie za 12 i swap za2 a nie za 4 biedny polak zawsze bedzie szukac gdzie najtaniej i dlatego tak sie dzieje
Powiem Ci kolego, ¿e akurat nie taki biedny... U PUZ'a taka robota kosztuje 14 tysiêcy, a silnik podobnie. GrupaAIE i FWMotorsport chc± te¿ ko³o 11 tysiêcy, tak wiêc to jest norma krajowa, poza tym w Polsce S50 i S52 po prostu nie ma...

poza tym w Polsce S50 i S52 po prostu nie ma...

s± s± ,ale pochowane
ja rowniez niepolecam swap zrobiony na odpierdol wszystko mega brudne porozwalane szok poprawiam sobie to sam w domu mialo byc jak zawpewnial swaper tak ze bede zadowolony a naprawde jest makabra wszystko trzeba poprawiac po tym doswiadczeniu nie dal bym nawet roweru do naprawy temu czlowiekowi i przestrzegam kazdego


norma krajowa ktora jest kreowana przez 4 ludzi prosze Cie a silnikow jest od h.. moze ciezej jest z S52 ale tez sie znajdzie wystrczy poszukac

z m52b28 m54b30 co bylo do 5k za komplet do swapa teraz hehe po 2000-2500 sie kupuje i to jest normalna cena jak sie przesyci S50i S53 tez bedzie cena taka jaka powinna byc tylko biedni polacy ktorzy musza dogonic reszte swiata musza najpierw sie wykosztowac i oddawac do ludzi ktorzy z moich spostrzezen maja mniejsza wiedze niz 99% osob na tym forum ale widac lepeiej sie znaja na zarabianu kasy


Ja nie raz i dwa s³ysza³em ¿e swaper oddawa³ samochód do kogo¶ innego na lawecie ¿eby elektronikê ogarn±³ bo sam nie umia³ i wtedy siê rodzi³o pytanie... Co to za profesjonalista ? Wsadziæ silnik do budy, dobraæ ³apy albo drobiæ samemu, skróciæ wa³ czy inn± mechanikê to prawie ka¿dy sobie sam zrobi. Wiêc za swapy siê sporo p³aci ale nie p³aci siê za WIEDZÊ a NIE WIEDZÊ SWAPERA hehe Bo kto¶ za lawetê mu musi oddaæ jak sam nie podo³a

z m52b28 m54b30 co bylo do 5k za komplet do swapa teraz hehe po 2000-2500

jak mi ktos znajdzie m54b30 komplet na swap za 2500zl to poprosze 3szt.
za sprawdzone m54 ktore nie jest "kotem w worku" trzeba te 4000-4500 polozyæ.

z m52b28 m54b30 co bylo do 5k za komplet do swapa teraz hehe po 2000-2500

te¿ zamawiam, bez urazy do nikogo, ale jak w tej cenie ma kto¶ komplet na swapa silnik chocia¿by m52b28 a tym bardziej ju¿ m54b30 to ja biorê od rêki 10 kompletów, nie jest to ¿adna ironia z mojej strony, tylko u¶wiadomienie ¿e w tej cenie to co najwy¿ej mozna kupiæ go³y silnik m52b28 (silnik bez osprzêtu) albo go³y s³upek M54b30

¬le przeczyta³e¶

mowisz ze 7k z wlozeniem czy cos zle przeczytalem ?

koszt 7 tys to jest koszt cze¶ci na swapa m54b30 z 3 e46 plus do tego dochodzi jeszcze koszt wymiany oleji,p³ynów,filtrów, koszt miski, smoka, serwa, nowej ch³odnicy plus us³uga, u nas na dzieñ dzisiejszy koszt swapa M54B30 do e30 to koszt oko³o 9,5 tys na gotowo
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • adminik.xlx.pl