Piereslegin E87 

Pogranicza

Poni¿sze fotografie nie prezentuj± w pe³ni sylwetki auta. W zamy¶le raczej mia³em zaakcentowanie przyjaznym mi autem przepiêknej panoramy naszego miasta. Jako, ¿e jestem nowy a zdjêcia wykona³em w zasadzie zanim dowiedzia³em siê o istnieniu tego forum pozostawiam Was z moim autem owianym lekk± nutk± tajemnicy. Postaram siê w najbli¿szym czasie zeskanowaæ wydruk wyposa¿enia opcjonalnego dla tego auta. Pozdrawiam wszystkich serdecznie :) .

Sebastian










163 czy 177KM?
No tak nie poda³em rocznika. Auto jest z roku 2005go. Niestety wypadaj± 163 kuce i nie chce byæ inaczej ;]
A tam, jaki¶ czip i by³oby ich wiêcej. Fajne autko, bardzo ³adne zdjêcia:)


mi tez sie taka marzy ale 3.0 w benzynce, bardzo ladne auto
Te¿ my¶la³em o tym. Poniek±d te¿ siê tutaj znalaz³em, ¿eby dowiedzieæ siê mniej wiêcej czego¶ w temacie. Interesuje mnie przede wszystkim jak to wspó³gra z silnikiem po jakim¶ czasie. Z tego co wiem Dekra swojego czasu przeprowadzi³a szereg testów zarówno z powerboxami jak i chipami. Rezultatem by³ wniosek, ze power boxy daj± marny przyrost mocy a chipy za bardzo ¿y³uj± motor poza tym ingerencja w oprogramowanie jest zbyt mocna. Tak czy siak wielu sobie chwali taka forme modyfikacji :).
No dieselki s± podatne na chipy, wiêc i wielu chwali. O chipa mo¿esz zapytaæ np mnicha który ma dosyæ mocno podkolorowane 2.0d.

W Szczecinie zajmuje siê tym chocia¿by V-tech, ale opinii nt tej firmy musisz zasiêgn±æ u kogo¶ innego, ja nie posiadam do¶wiadczenia z nimi. S³ysza³em tylko, ¿e programów nie pisz± na miejscu tylko wysy³aj± gdzie¶ do wawki chyba i tam siedzi g³ówny majster i siê tym zajmuje;p

Poza tym mówisz, ¿e chipy ¿y³uj± silniki. Nikt nie ka¿e ci od razu robiæ 200+ koni, zrób chipa na 180 i ju¿ bardziej bêdzie ci siê micha cieszyæ;) Kolega mia³ leona ARL po chipie 206 koni z TDi i zrobi³ nim bezawaryjnie 30 tys (pomijajac synchronizatory w skrzyni po oko³o 20 tys, ale to od startów na æwiartkê), a¿ zakoñczy³ ¿ywot... na ¶cianie, tak¿e ró¿nie to musi z takimi modyfikowanymi silnikami byæ;)
Muszê przyznaæ, ¿e w tym co piszesz jest troche rozwagi. Mo¿e wystarczy³oby chocia¿ nieznacznie go podkrêciæ. Pójdê za Twoj± rad± i skontaktujê siê z osob± która dokona³a takiej modyfikacji. Dziêki Ci wielkie :). Pozdrawiam
z tego silnika robi siê w PL bezpieczne programy na ok ~190KM bez dymienia - ale to kwestia dogadania z kim¶ kto to bêdzie robi³. Vtech sobie raczej odpu¶æ. Jak wejdzie Osti! to poda Ci namiary na kogo¶ godnego polecenia w szczecinie.
Nie oszukujmy sie ze glownym powodem zuzywania motorów nie jest fakt samego chipa ale nieodpowiednie i nieumiejetne korzystanie z samochodu. Marek (seat leon) mial auto bezawaryjne bo dbal o silnik odpowiednio go rozgrzewajac czy chlodzac, nigdy go nie pi³owa³ na zimno ani nie gasil zbyt szybko bo pi³owaniu wiec i samochod mu sie za to odwdziecza³ bezawaryjnoscia. Wiekszosc ludzi posiadajaca diesle jako pierwsze auto nie ma pojecia jak nalezy sie obchodzic z tym rodzajem silnika.
a ja napiszê tak: fajna, szkoda ¿e diesel

pozdr
swiete s³owa mnicha,to samo tyczy sie silników turbo.a wszyscy narzekaja ze sie szybko psuja itd.

moj sasiad mia³ audi 1.8T,codziennie rano wstawa³ szybko do auta i pedzel na maksa do roboty jakies 25km.po robocie od razu do auta i pedzel na maksa do domu i tak po roku auto kaput.
a kolega ma paska z tym samym silnikiem,tylko dba jak trzeba i zrobi³ juz ponad 250000km bez zadnych awarii silnika lub turbiny,a tez lubi ostro przybutowac

a ja napiszê tak: fajna, szkoda ¿e diesel

pozdr


To fakt :). Sam jestem zwolennikiem benzyny. Do tej pory negatywnie postrzega³em diesle. Odcisnê³y na mnie piêtno stereoptypy. Mimo wszystko muszê jednak przyznaæ, ¿e mi³o siê zaskoczy³em. Wszystko ma swoje wady i zalety. My¶lê, ¿e zdecydowan± jego zalet± jest ekonomia co postaram siê poprzeæ dowodami i zamie¶ciæ jakie¶ raporty spalania przy ró¿nych trybach jazdy. Wad± jest z pewno¶ci± d¼wiêk. Nie ka¿demu on pasuje. Dla mnie jest w porz±dku, zdecydowanie bardziej przypad³aby mi do gustu jednostka trzy litrowa benzynowa, ale tutaj ju¿ cenowo bym siê nie odwa¿y³ :)

[ Dodano: 2009-12-01, 12:10 ]
fajna bumka chociaz nie w moim stylu. ze zdjec za duzo powiedziec nei mozna. co do diesla tez nie jestem ich zwolennikiem, ale dobrze traktowany turbo dieselek bedzie dobrze i dlugo sluzyl. zreszta benzyny na zimnym silniku tez nie nalezy katowac.

a ja napiszê tak: fajna, szkoda ¿e diesel

pozdr


No i Ja jako przeciwnik rzepaków muszê siê do³±czyæ do opinii kolegi
Gratuluje auta i nie powiem ze nie chcialbym miec takiej 123d po programie :P Jako auto do poruszania sie na codzien to swietny wybor ;) A odnosnie programow polecam tylko i wylacznie Michala, wyczatuje Ci z tego silnika niezlego banana na twarzy :] tel - 607 888 614 zadzwon, umow sie i dowiesz sie wszystkiego. Aaa i bylbym zapomnial, swietne fotki :)
Ladna :) Jako uzytkownik gnojownika nie mam sie do czego przyczepic - sam jezdze 3 litrowym klekotem i jestem bardzo zadowolony (jak znam zycie to zaraz jakis wtryskiwacz albo turbinka mi zweryfikuje uwielbienie :P ). Fajne autko nic dodac nic ujac - czekamy na liste napasienia.
Wyposa¿enie
Dummy-SALAPA
Sportowe dostosowanie podwozia
Wielofunkcyjno¶æ dla kierownicy
Kierownica sportowa ze skóry z poduszk±
BMW light alloy wheel, V-spoke 141
Instalacja alarmowa
Trójk±t ostrzegawczy i apteczka ;]
wew. lusterko wsteczne z automatyk± przyciemniania
uchwyt do napojów
pod³okietnik przedni
fotele sportowe
podgrzewanie fotela kierowcy/pasa¿era
spryskiwacze reflektorów
Park Distance Control
Reflektor przeciwmg³owy
Czujnik deszczu
¦wiat³o ksenonowe
Automatyczna klimatyzacja
Regulacja prêdko¶ci
Pakiet o¶wietlenia
Radio BMW Business CD
System g³o¶ników HiFi
Pakiet Advantage
Pakiet Dynamic + Comfort
Listwy wewnêtrzne tytanowe matowe

Ladna :) Jako uzytkownik gnojownika nie mam sie do czego przyczepic - sam jezdze 3 litrowym klekotem i jestem bardzo zadowolony (jak znam zycie to zaraz jakis wtryskiwacz albo turbinka mi zweryfikuje uwielbienie :P ). Fajne autko nic dodac nic ujac - czekamy na liste napasienia.

albo pompa wtryskowa :)

Peron napisa³/a:
Ladna :) Jako uzytkownik gnojownika nie mam sie do czego przyczepic - sam jezdze 3 litrowym klekotem i jestem bardzo zadowolony (jak znam zycie to zaraz jakis wtryskiwacz albo turbinka mi zweryfikuje uwielbienie :P ). Fajne autko nic dodac nic ujac - czekamy na liste napasienia.


albo pompa wtryskowa :)
_________________

Albo durny pracownik stacji paliw.

Mimo ¿e wielu uwa¿a 1er za stylistyczny niewypa³ i w ogóle - paskudztwo, ja powiem ¿e jest to rozs±dny wybór, szczególnie ta wersja silnikowa.
Je¶li chodzi o zdjêcia - za ma³e i zniekszta³caj±ce, choæ bardzo ³adne.
Czipowania nie ma co siê baæ - to¿ to sam ACS wyci±ga z tego motoru 200KM i jeszcze wiêcej Nm i jeszcze daje na to d³ugoletni± gwarancjê.


Je¶li chodzi o zdjêcia - za ma³e i zniekszta³caj±ce, choæ bardzo ³adne.

to zrob lepsze

Jedyneczka super, bardzo mi sie podobaja, tylko ceny nie sa odpowiednie :P


No i Ja jako przeciwnik rzepaków muszê siê do³±czyæ do opinii kolegi


Rzepaki?...Ka¿dej nocy gdy smacznie sobie ¶pisz miliony ton HFO s± wypalane a ja mam tankowaæ akurat ¿ó³t± ro¶linno¶æ notorycznie uprawian± w naszym kraju ?:) No Fuckin Way
jemu chodzi³o ze rzepak = diesel co nie znaczy ze latasz na kujawskim tudzie¿ opa³ówie
no dok³adnie tak, tomeczek mnie juz wyt³umaczy³
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • adminik.xlx.pl