Pogranicza
ONETCiekawe BBSki

Jager Mój ulubiony...
Zawsze mi siê podoba³y te stare trójeczki z tym ca³ym ospoilerowaniem specjalnie na tor. Rewela.
Przód jest przesadzony ale reszta samochodu jest kozacka... zw³aszcza kolor
firmowy kolor firmy jager...
Pod mask± najfajniej. M12/7 lub M12/9.
Pierwszy to wolnossak. 2.0 310-340KM

Drugi to turbo co¶ ko³o 600KM z 2.0
ps.te wszystkie z³ote obudowy na silniku to stopy magnezu. Po to aby urwaæ te parê dag
Pod mask± najfajniej. M12/7 lub M12/9.
Pierwszy to wolnossak. 2.0 310-340KM
Obrazek
Drugi to turbo co¶ ko³o 600KM z 2.0
ps.te wszystkie z³ote obudowy na silniku to stopy magnezu. Po to aby urwaæ te parê dag Piêkno¶ci. Wie kto¶ mo¿e czym ró¿ni³ siê ten silnik od wy¶cigowych wersji silnika s14?
W sumie blok to prawie jedna i ta sama baza-M10
Ale S14 jest nowocze¶niejsze.Ale nie wiem czy do koñca lepsze.
Jedno jest pewne-w przypadku silników wy¶cigowych one pokazywa³y granice mo¿liwo¶ci.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.pladminik.xlx.pl