Rowery ... 

Pogranicza

Zauwa¿y³em, ¿e trochê osób tutaj lubi rowerki, proponujê zrobiæ temat gdzie bêdziemy siê chwaliæ swoim sprzêtem:) i wymieniaæ pogl±dy:)

Wkrótce pochwale siê moim sprzêcikiem na razie seryjnym i zmianami które chce wprowadziæ:)


ech kiedy ja swojego bika naprawie
Ja z rowerkami zacz±³em trochê przeginaæ i chocia¿ do pracy doje¿d¿am samochodem a ca³a trasa to oko³o 5 do 7 minut to ju¿ w moim miejscu pracy mam dwa rowery. Kularkê ¿eby by³o szybciej i górala fula ¿eby dupa nie bola³a. Na strychu rdzewiej± dwa inne nabytki czyli ciê¿ki jak cholera holender z siod³em na sprê¿ynach (Lepper) i fiku¶ny niemiecki rower z lat 50 tych z figurk± na przednim b³otniku. Niestety brakuje innego czynnika który pozwoli³ by wykorzystaæ ten park maszynowy - czasu
Fajny "tutorial" DIY czyli ramy Carbon i Carbon-bamboo





Warto siê zarejestrowac
http://www.instructables....home-and-a-bam/

Polecam stronê (www.bmeres.com) twórcy tych ram, gdzie znajdziecie inne fajne rzeczy np:

Carbon C thru frame czyli:



...kurczaki, ten bambus jest czad
Ba:) Go¶c robi nawet "compozyt" bambusa a potem z niego ramy:D a my¶lalem, ze mozliwosci bambusa koncza sie na wlokienictwie:P
Bambus to jest to
¦wietny
ale gadamy powa¿nie, czy jaja sobie robimy ? Bo w necie bêdzie setki takich dziwol±gów na dwu kó³kach - i temat odjedzie w kierunku, jak mniemam - innym ni¿ zak³ada³ zak³adaj±cy . A faktycznie jest to temat wdzieczny i mo¿e byc przydatny - sprzêt, trasy, miejsca, wyjazdy, zawody..


Wkrótce pochwale siê moim sprzêcikiem na razie seryjnym i zmianami które chce wprowadziæ:)


pochwal siê pochwal, a zmiany... có¿, dlatego nie jest dobrym pomys³em kupno seryjnego roweru i wk³adanie kasy w zmiany, ale z³o¿enie w sklepie/serwisie/ samemu juz z docelowych komponentów - udaje sie wtedy unikn±æ tego szajsu co ZAWSZE jest wsadzone w seryjny rower - w sensie, ze zawsze jest parê "ukrytych" elementów kilka klas ni¿ej, ni¿ elementy widoczne lub teoretycznie istotne
Kajot - robienie sobie jaj i wszechobecne offtopy to znak szczególny naszego forum. Choæ oczywi¶cie s± granice i tego, i tego.
to i ja siê wpisze , dla mnie to temat rzeka
na stanie po wyprzeda¿y
Giant Rincon seryjny(jedyny)
Specialized Sirrus Elite tuningowany 9 kg widelec carbon z wk³adem zertz
Trek 8000 na fat boyach mod
Peugeot na ostro
stara kolarka francuska
Raleight stary single speed
mam sporo czêsci i jakie¶ stare ramki.
Kiedy¶ pracowa³em prywatnie jako kurier , oraz bra³em udzia³ w zawodach pó³ profesjonanych i kurierskich.
Zrobi³em sobie warsztat w domu ale mnie ukochana goni³a z tym zajeciem z braku miejsca
Edit
jeszcze Author góral
Bêdziemy musieli powa¿nie pogadac, bo wkrótce muszê przywrócic mój rower do stanu u¿ywalno¶ci

to i ja siê wpisze , dla mnie to temat rzeka
na stanie po wyprzeda¿y
Giant Rincon seryjny(jedyny)
Specialized Sirrus Elite tuningowany 9 kg widelec carbon z wk³adem zertz
Trek 8000 na fat boyach mod
Peugeot na ostro
stara kolarka francuska
Raleight stary single speed
mam sporo czêsci i jakie¶ stare ramki.
Kiedy¶ pracowa³em prywatnie jako kurier , oraz bra³em udzia³ w zawodach pó³ profesjonanych i kurierskich.
Zrobi³em sobie warsztat w domu ale mnie ukochana goni³a z tym zajeciem z braku miejsca
Edit
jeszcze Author góral

No to widzê ¿e Kolega nie idzie tylko na ilo¶æ tak jak ja, ale i na jako¶æ Mam nadzieje ¿e ten sezon bêdzie dla mnie lepszy od poprzedniego i zgubie przy okazji dodatkowe kilogramy. Postanowi³em siê trochê odci±¿yæ i ju¿ od pocz±tku stycznia schud³em 8-9 kilo (czyli macie mniej klubowicza coraz), i jedynym niekorzystnym objawem jest to ¿e muszê odejmowaæ po ogniwie w bransoletkach bo mi siê okrêcaj±

Bêdziemy musieli powa¿nie pogadac, bo wkrótce muszê przywrócic mój rower do stanu u¿ywalno¶ci

i czas najwy¿szy bo (oczywi¶cie z czysto amatorsko-rekreacyjnego punktu widzenia) - w marcu no to niekoniecznie, ale w kwietniu to ju¿ wypada parê kilometrów mieæ na stanie...
Ehh nawet mnie nie denerwujcie:( ja do Czerwca na ty³ku muszê siedzieæ, mo¿e siê uda chocia¿ na stacjonarnym "po¶migaæ"

Na razie nie opiszê rowerku do koñca mam plan pomys³, ale na razie nie mogê nigdzie znale¼æ rzetelnych info.

Kojot co do modyfikowania roweru to nie do koñca siê z tob± zgodzê, oczywi¶cie sk³adanie roweru od 0 zgodnie ze swoimi preferencjami jest hmm na d³u¿sz± met± najbardziej op³acalnE, ale najpierw trzeba siê sprecyzowaæ na czym siê chcê je¼dziæ, ja niestety mam z tym problem:) Kupi³em w zesz³ym roku Wheelera PRO 39 na deorkach z suntorem xcr i hydraulik±:) Po pierwsze my¶lê o wymianie przerzutek na XTRy, d³u¿sze korby, my¶lê o zabawie z ko³ami:) otó¿ chcia³bym przerobiæ swój rower na twentyniner'a ze sztywnym przodem, no ale jest wiele za i przeciw najbardziej przeciw to koszta i sprawy techniczne:( poza tym muszê siê pobawiæ z mostkiem i sam± kierownic± z uwagi na moje do¶æ dziwne wymiary:( mam 188cm wzrostu, ale rêce i nogi mam jak u osób 176cm:P hehe. Poza tym na pewno pokombinuje z hamulcami i klamkami.


Kupi³em w zesz³ym roku Wheelera PRO 39 na deorkach z suntorem xcr i hydraulik±:) Po pierwsze my¶lê o wymianie przerzutek na XTRy, d³u¿sze korby, my¶lê o zabawie z ko³ami:) otó¿ chcia³bym przerobiæ swój rower na twentyniner'a ze sztywnym przodem, no ale jest wiele za i przeciw najbardziej przeciw to koszta i sprawy techniczne:( poza tym muszê siê pobawiæ z mostkiem i sam± kierownic± z uwagi na moje do¶æ dziwne wymiary:( mam 188cm wzrostu, ale rêce i nogi mam jak u osób 176cm:P hehe. Poza tym na pewno pokombinuje z hamulcami i klamkami.


hmm..widzê ¿e b³±dzisz Po co chcesz wymieniaæ korby na d³u¿sze !! skoro masz krótkie nogi ?. Standard to 175mm i zmiana o te 5mm to naprawdê du¿a ró¿nica i to w wielu aspektach. Odradzam ten pomys³.
Ale przede wszystkim odradzam przeróbkê ? na 29 - to inny rower- inna rama, inne ko³a, inny amortyzator, inna geometria. Generalnie nie da siê tanio i z "g³ow±" przerobiæ, lepiej kupiæ 29 a do tego czasu cieszyæ sie tym co jest, pytanie czy na pewno te 29 ma sens. To bêdzie du¿y rower, a naprawdê ³adnie wygl±daj± zgrabne, niskie ramy... No ale kazdy ma inne preferencje. ja tez mam 188cm i d³ugo szuka³em, az znalaz³em ramê czyli geometrie gdzie rama jest relatywnie d³uga w danym rozmiarze a niska - czyli np. Specialized, Gary Fisher, Trek, nowe Gianty z wy¿szych serii XTC... Jednym s³owem, najpierw odpowiedni rozmiar, pozycja, potem dalsze zabawy - przerzutki - mówisz zmieniæ na XTR - ale co zyskasz wiêcej od deore ? Co chcesz wymienic - wszystko ? manetki, P/T - co zyskasz poza napisem oczywi¶cie - no chyba ¿e zmienisz ca³y napêd... . Eh, to zabawa która przeliczana na Parnisy wywo³uje lekki zawrót g³owy
Masz racjê, dlatego na razie zbieram informacjê, know how itp. potem bêdê siê bawi³:) Nie jestem jeszcze obcykany w tym temacie tak bardzo jak ty, dlatego na razie sobie rozkminiam i s³ucham m±drzejszych, dlatego dziêki za spostrze¿enia i uwagi:) Dlaczego odradzasz d³u¿sze korby? my¶lê, ¿e dziêki temu bêdê móg³ nieco ni¿ej mieæ ustawione siod³o, co z kolei pomo¿e mi ustawiæ kierownice i dobra mostek i jednocze¶nie poprawiæ pozycje na rowerze, czy siê mylê i bêdzie to ma³o istotna zmiana?

Dlaczego odradzasz d³u¿sze korby? my¶lê, ¿e dziêki temu bêdê móg³ nieco ni¿ej mieæ ustawione siod³o, co z kolei pomo¿e mi ustawiæ kierownice i dobra mostek i jednocze¶nie poprawiæ pozycje na rowerze, czy siê mylê i bêdzie to ma³o istotna zmiana?

Ta ... korba, jak sama nazwa wskazuje obraca siê... poza tym punktem najni¿szym (5mm ró¿nicy max) nadchodzi potem punkt najwy¿szy... i te 5mm to wiele zmienia. Nie bêdê Ci teraz robi³ wyk³adów, z fizyki, mechaniki i statyki - ale korby najwy¿szej profesjonalnej grupy XTR s± jedynymi stopniowanymi co 2.5mm - czyli ju¿ tyle ma znaczenie nawet dla zawodowca. W przypadku "normalnego" ¶miertelnika mo¿na rozwazac zamine na krótsze korby w przypadku znacznie niskiego wzrostu, d³u¿sze to nawet nie wiem czy kupisz.. ale generalnie to gadamy a nie wiem co masz - 99% rowerów ma korby 175mm ale mo¿e akurat masz 170mm to wtedy mo¿na my¶leæ o wej¶ciu w typowy standard optymalny dla przeciêtnego homosapiens.
http://download.bikeboard..._dobor_korb.pdf
http://www.sfd.pl/pozycja_na_rowerze-t156147.html

pamietaj jednak, ¿e tabela to tylko tabela - a ergonomia i przyzwyczajenia czêsto nie daja rady na dostosowanie siê do cyferek.
Ok dziêki za linki poczytam w wolnym czasie:)
podbijam temat aby nie "umkn±³" w czelu¶æ zapomnienia - mam nadziejê ¿e koledzy dbaj± o kondycjê, i stosuj± rowerek jako niez³y wyciskacz potu. A kalendarz i pogoda mówi± - ju¿ czas...
Dziêki kajot za odgrzanie w±tku - przysz³y tydzieñ szykuje mi siê lu¼niejszy wiêc bêdzie okazja podszykowaæ do sezonu rowery mój i syna. Niestety teraz ju¿ tylko amatorska rekreacja z powodu charakteru pracy, braku czasu i przybywaj±cych kilogramów ale bywa³y czasy ¿e w sezonie krêci³em po 3-4 tys km znam ludzi, którzy tyle samochodem nie przeje¿d¿aj±

Dziêki kajot za odgrzanie w±tku - przysz³y tydzieñ szykuje mi siê lu¼niejszy wiêc bêdzie okazja podszykowaæ do sezonu rowery mój i syna. Niestety teraz ju¿ tylko amatorska rekreacja z powodu charakteru pracy, braku czasu i przybywaj±cych kilogramów ale bywa³y czasy ¿e w sezonie krêci³em po 3-4 tys km znam ludzi, którzy tyle samochodem nie przeje¿d¿aj±

znam ludzi co tyle w miesi±c przeje¿d¿aja No ale tak do 3tys to jakos i ja daje rade, mimo wieku a... przeciwko tym kilogramom w³a¶nie
No no no!!! Proszê mi tu Korby na d³u¿sz± nie wymieniac
Lepsza Korba ni¿ Peda³
A powa¿nie, to posiadam rowerek który posk³ada³em sobie z czê¶ci oko³o 10 lat temu.
Wygl±dem mu daleko do wspó³czesnych, kolorowych ''montajn bajków'' z hipermarketu, po 300 z³ za ca³o¶c i trwa³ych na jeden sezon.
Nie staæ mnie by³o w ca³o¶ci kupiæ dobrego, wiêc skompletowa³em i posk³ada³em poluj±c na okazyjne ceny klamotów.
I hula do tej pory, choæ kilka zim na balkonie nie ''zrobi³o mu dobrze'' na wygl±d
Ma³y opis:
Rama TranzX, klasyczna, alu. Widelec (nie za specjalny) Suntour jaki¶ tam na elastomerach. Kó³ka 26'' Campagnolo, dwu¶cienne, z kapslowanymi otworami szprych, piasty Shimano Deore XT, gumy Panaracer Fire kevlar. Przerzutki obie, korba z patelni±, manetki, klamki i hamulce V-break- Shimano STX-RC. Stery na igie³kach, uszczelniane FSA. Kiera, mostek, rogi, sztyca, drobiazgi- Kore, Ritchey, TranzX. Siod³o Selle Italia Sport- skóra plus ¿el wk³adka. Peda³y SPD Ritchey.
Teraz ju¿ ma³o peda³ujê. Ale mój 10 latek i tak czasem wzbudzi zainteresowanie mi³o¶nika bajków, znaj±cego osprzêt z przed paru lateek. I lepszego mi nie trza...


piasty Shimano Deore XT, gumy Panaracer Fire kevlar. Przerzutki obie, korba z patelni±, manetki, klamki i hamulce V-break- Shimano STX-RC....


no STX-RC to naprawde by³a ( i jest) klasa. Dzi¶ chyba nieosiagalna, bo nawet wy¿sze grupy mo¿e i lzejsze ale chyba nie tak solidne.
ale Fire-kevlar to 10-ciu lat chyba nie mog± mieæ ... choæ, mo¿e - ten czas tak zap..a
Byl jeszcze STX-RC wersja specjalna , dokladnie chyba LE - jeszcze lzejsza ale tez taki wó³ roboczy ... piekne czasy

Byl jeszcze STX-RC wersja specjalna , dokladnie chyba LE - jeszcze lzejsza ale tez taki wó³ roboczy ... piekne czasy

nie nie az tak to nie.... By³ STX i wersja specjalna STX-RC. Ni¿ej Alivio, wy¿ej grupa o nazwie LX. Potem XT i XTR. Teraz trochê siê to pozmienia³o, jak wysz³o co¶ po¶redniego o nazwie Deore.
Mia³em STX przy poprzedniej ramie i mia³bym nadal gdyby nie to ¿e nie pasi³ ju¿ do nowej ramy. Nie sz³o dobraæ suportu i tak sta³em siê posiadaczem nowego LXa. To by³y fantastyczne korby ale jednak LX chodzi precyzyjniej.


Ktos tam pyta³ o Panaracer Fire, czy by³y 10 lat temu. Nie by³o. A przynajmniej ja nie mia³em. Wrzuci³em mu po posk³adaniu gumy jakie¶ tam, nie za drogie, ale po 3-4 latach sie nie nadawa³y do niczego. Wiêc zainwestowa³em w mega-drogie Panaracery Fire z kevlarem, zwijane, z pieknymi czerwonymi boczkami. Kosztowa³y wtedy chyba po 130 z³. ¯ona o ma³o mnie nie zagryz³a, gdyz opony do jej posiadanego wtedy Seata Ibizy kosztowa³y po 110 z³ Panaracery sa na tym bajku do dzi¶, ale maj±c 6 lat s± na wykoñczeniu i prosz± sie o wymianê. Zdarte solidnie i lekko sparcia³e. Niemniej sa to ¶wietne opony terenowe, które tez pieknie jada po asfalcie, ale hucz± przy tym niemi³osiernie.
Rowerowy odpowiednik motocyklowych Continental TKC80 do turystycznych enduro, jesli ktos siedzi w temacie i wie o czym mówiê.
W³asnie przez motocykl porzuci³em temat rowerowy.
Ale na Allegro mo¿na upolowac za dobra cenê osprzêt STX-RC, Deore LX, Deore XT, czy nawet XTR z tamtych lat. To s± sprzêty nie do zajebania. Choc nie tak ''kosmiczne'' w kszta³cie jak te nowe, ale niezniszczlane. Ub³ocone, zapiaszczone, zardzewia³e- dzia³aja dalej. Jak Karabin Ka³asznikowa...
Panowie, otworzy³em dzi¶ sezon rowerowy Po niespe³na rocznej przerwie zrobi³em kilka kilometrów i ju¿ siê trochê zmêczy³em
Idê chyba dalej je¼dziæ

A zdjêcia mojej czarnej strza³y pó¼niej wrzucê

edit: uff... jutro chyba nie bêdê móg³ siê ruszaæ


A zdjêcia mojej czarnej strza³y pó¼niej wrzucê

[/URL]


no poprosim
Widzialem na poprzedniej stronie wspominke o shimano DX. Genialne klamki,przez lata uzywalem w trialu.Sa troche przykrotkie (dlugo sie przyzwyczajalem,po przesiadce z magur hs33 z dlugimi klamkami).Ogolnie moj osprzet wyglada tak:
Rama-GTIX (jakis dual kupiony od kumpla),wczesniej mielec quattro ktory polegl [*]
Kierownica- TryAll Yourself Replica
Klamki-Shimano DX
Korba-Sr Suntour Duro + rockring cnc,na zamowienie (wczesniej byl starusienki shimano sis przerobiony na jedna zebatke ale tez polegl [*])
Pedaly - TryAll Double Cage
Support - shimano
Mostek- jakis no name,ale fajny i dlugi :]
Opony - Innova 2.1 (tak naprawde sa grube jak 2.5)
Przedni widelec - KOXX
Obrecze - Alexrims DM24
Szprychy - DT Swiss
Piasty - Shimano Deore
Hamulce - Avid Single Digit SL (wczesniej byly magury HS33,z przodu byla rowniez tarczowka tektro auriga)

Ogolnie solidna maszyna,ale nie mam juz ani czasu ani ochoty na trial. (-;
Stoi i czeka na lepsze czasy :]
niezly osprzet jak na trial , tylko zkoda ze na dluzsze wyjazdy nie wygodny , ale w sumie nie do tego on
Jimmi: Pytanie o piasty Shimano Deore. Ja te¿ mam piasty Deore. Bez dodatkowych literek LX czy XT. S± to piasty z przed lat 12-14 chyba. Jeszcze ma³ej ¶rednicy, tak jak szosówki, nie grubasy jak pó¼niejsze piasty do MTB. O tych samych mówimy? Moje maj± podwójne uszczelnienia, tylna jest pod kasetê 7mio rzêdow± (wiêcej biegów mi nie trza) i s± kurde nie do zdarcia.
Czy te¿ Shimano wróci³o do klasyki i dawnego nazewnictwa? Nie wiem, bo przesta³em byæ na bie¿±co w rowerowym szpeju dobre kika lat temu.
Korba to raczej nie moga byc te same piasty i z racji czasu i racji konfiguracji piasty pod kasety 7 -biegowe sa juz dawno w wielkim odwrocie , teraz standardowo wszedzie pakuja 8-9 biegowe kasety , wiec i piasta musi byc inna . Tez mam jeszcze 7 w jedym z moich starszych rowerkow . Jimmy ma koleczka plecione na zamowienie , tak mi sie wydaje .
No w³asnie dlatego zapyta³em, bo nie s±dzê ¿eby wielu mia³o tak archaiczny szpej jak ja mam w swoim. Ale nie zamieni³bym go na nowy. Przy moich rocznych przebiegach rowerowych ( 300-400km) wystarczy mi do pó¼nej staro¶ci
Korba tez bym nie zmienial kiedys robili fajny bez awaryjny sprzet ...
Ja z racji zainteresowan i zawodowo potrafilem dziennie walnac 70 - 100 km po miescie (bylem mlodszy ) czy zima czy lato .
Troche startowalem w zawodach polprofesionalnych z naciskiem na amatorskich ..
Stawy troche ucierpialy i normlanych spodni nie moge wcisnac na uda i lydy
Troche sie znam na rowerkach ale nie jestem ekspertem
Przede wszystkim lubie jezdzic
swietne rowerki,a kto z kolegów zna historie polskich rowerów?
dosta³em ostatnio cieniutka szosówke na zwyklej kierownicy -nie rogi
ko³a 27
przerzutki 2x5-favorit(?)
ale Polak to chyba bo na szczekach hamulca made in poland,
duzo czesci z alluminium w stylu retro,
ale czemu to 27?a nie 28?
dziwny rozmiar...
27 to byl taki standard kiedys dla szosowo - miejskich , Favorit to Czeska firma byla/jest , masz napisane na szczekach Poland bo to szczeki rometa pewno .
Fajny old timer moze byc z tego jak go wyszykujesz


Fajny old timer moze byc z tego jak go wyszykujesz


no mnie podobaj± siê ³adnie zrobione stare rowerki, ale do jazdy to zdecydowanie wybieram nowe technologie - lekkie, solidne i co najwa¿niejsze - niezawodne w najgorszych nawet warunkach i sytuacjach. A jak jadê, to - mimo mocno tatusiowatego wieku - lubiê wjechaæ tu i ówdzie .
To jeszcze ubieg³oroczny zestaw, choæ w tym sezonie nie planuje wiêkszych inwestycji - lekki i niezawodny


kajot04, mam jeszcze w domu rower zbudowany na ramie Treka 8000 z 1999 z oznaczeniami
National Chempionship 1999 USA . Bardzo lubie te marke , mialem juz 3 treki oprocz tego co mam , zostal tylko jeden wlasnie ten 8000
Ja tez mam wiek mocno tatusiowaty, a ¿e tez lubiê wjechac tu i ówdzie, gdzie nie wjedzie inny tatu¶ osobówka z ca³a rodzink± na pok³adzie, wiêc dlatego kupi³em motocykl klasy enduro. Ale BMW R1100GS to jest takie mega wielkie i ciê¿kie enduro, ¿e mo¿e i wjedzie czasem w teren trudno dostêpny, ale nie zawsze spowrotem z niego wyjedzie... Czasem sie trzeba têgo naszarpac. Rowerem wa¿±cym 12 kg by³oby ³atwiej, niz enduro wa¿±cym 250 kg.
Koleczka to plotlem sobie sam (-;
Nie wiem z kiedy sa te deore,kupilem uzywki.Kaseta jakas tam jest,ale nie wiem nawet ile,bo uzywam tylko jednego przelozenia.No i aktualnie zerwalem napinacz lancucha,wiec stary shimano sis sluzy do naciagania ^^
Korba Twoje Bmw to jak siê ma do takiej Hondy?


Kiedy¶ parê lat temu chodzi³o za mna zrobic prawko na motor i kupiæ w³a¶nie to. Wiem gdzie taka stoi i czeka...

A rowerek mam. jakiego¶ starego wheelera za którego kiedy¶ zap³aci³em masê kasy:) I je¿d¿ê je¿d¿e ile mogê.
Nick, taka Honda AT to moje marzenie, docelowy motocykl. Kasa w tym roku nie pozwoli zrobiæ prawka ale w przysz³ym roku to jako¶ siê ogarnê

No, a wracaj±c do tematów rowerowych to ja delikatnie sezon napocz±³em we wtorek jazda na pocztê a dzi¶ z rana strzeli³em kontrolnie 30km po szutrach i zaraz siê zbieram jeszcze raz na podobna wyprawê. W niedzielê te¿
Kubu¶ u seniora naszego wspólnego kolegi taka stoi i czeka...
Ten rower z silnikiem nie pasuje do tego tematu , jest juz temat o motocyklach

27 to byl taki standard kiedys dla szosowo - miejskich , Favorit to Czeska firma byla/jest , masz napisane na szczekach Poland bo to szczeki rometa pewno .
Fajny old timer moze byc z tego jak go wyszykujesz


w³asnie tak my¶la³em czy to romet, a po góralach i du¿ym holendrze to ciekawa przesiadka
-leciutenki sprzet -dzis nim zrobi³em troche kilometrów
To super Felix trzeba czasem poczmychac na rowerku
wkleje nie moje zdjecie znalaz³em na alledrogo



ale ten model-w ciut lepszym stanie
hamulce te same,
peda³y tez,
a i bez rokóf
Lubie takie old timery

Lubie takie old timery

zdj±³em b³otniczki do czyszczenia i super wyglada taki go³y
bez blotnika to tak bardziej sportowo
...³añcuch ma w ¶wietnym kolorze
Felix to ma pewno w lepszym stanie, ale i taki da sie doprowadzic do pozadku albo 30pln i nowy , tylko blaty juz zjechane
...kurka, ja to sobie marzê o takim Nirve'añcu

Nirve Switchblade (zmieni³bym mu tylko malowanie na czarny mat i by³oby bombastycznie)


taki beach cruiser ala hotrod to dobry do krazenia albo lansik zapodac , na dluzszy dystans nie wygodny zachetac sie mozna
...tak jak mówisz Rudolf, po lasach bym tym nie je¼dzi³

Edit:
...zaraz wyjdzie, ¿e jaki¶ lanser ze mnie do potêgi
nie no Maxio jak tak praktycznie ... a nie o to w tej konstrukcji chodzi
Obiecane zdjêcia mojego pomykacza








(kto powiedzia³ ¿e SS/OK to rowery tylko do miasta)
ja od poniedzia³ku wyci±gam wszystkie trzy rowery ca³ej rodziny i rozpoczynam przygotowania do sezonu
Arek podobny do mojego ale to chyba 28?
Naklejki na felgach psuja klimat

Arek podobny do mojego ale to chyba 28?

owszem

Ale te naklejki chociaz odklej! :C
Nie s³uchaj siê Arek gówniarzy
Cudownie ascetyczna koza!
To ja sie juz nie odzywam
Ma³y fotoplastikon z wczorajszych wieczorowych robótek rêcznych.
Mam koszmarny amortyzator. To ju¿ w zasadzie ostatnia istotna czê¶æ do wymiany w MTB ... opócz klamek, manetek, hamulców, kiery, mostka, kó³ ... qwa ... no rama zostanie na pewno Niewa¿ne. Wracajmy do sensu stricto. Amor mia³ ju¿ w zesz³ym roku zostaæ zast±piony czym¶ lekkim i gazowym, najlepiej Reb± ale Epicon tez da radê tylko ¿e ci±gle co¶ wypada³o. A to jakis zegarek, a to Saabina strzeli³a focha i trzeba by³o reanimowaæ, a na koniec kupi³em szosowego przecinaka i kasa posz³a. W tym roku mo¿e dozbieram ale do tego czasu ¿eby poprawiæ sobie humor postanowi³em upgrejdowaæ trupa. Wedle zasady "nie wa¿ne jak dziala grunt, ¿eby wygl±da³ zajeb^¶cie"!

Koszt: arkusz oczojebnej folii Oracal 6510 - 30,61z³ i 2 godziny roboty.
Efekt: jak dla mnie bezcenny







No wyglada jak milion dolcow!
A rama przezajebista :O
fajnie !
ja bym przemalowal na taki zarowiasty kolorek , okleic tez spoko tylko moze odchodzic po sezonie
Ja jestem perfekcjonist± , tylko malowanie.
Trupa malowaæ nie bêdê. Ma wytrzymaæ parê miesiêcy
Znaczy po mojemu to wygl±da strasznie ciulowo
Ale w koñcu nie ja na tym pomykam - grunt ¿e Kubie pasi. Choæ moim zdaniem malowanie by³oby 100x lepsze!
Jedyne co mi nie pasi to obklejone pivoty do szczek hamulcowych.Wyglada to jakos tak tandetnie (nie zauwazylem tego wczesniej).Pewnie da sie je wykrecic,wtedy moze obklej od nowa?(-;
Oczywiscie jak to trup i ma jezdzic jeden sezon to nie ma sie co mansturbowac nad nim - nie malowac i nie oklejac szkoda czasu i kasy , ale jak jest okleione to spoko
hej Rowerzysci kto ma pomys³ na os³one ³ancucha do holendra 28
-chyba potne frizbi -powinno pasowac
Nie wiem co na to milosnicy freesbee , ale jak pokombinujesz to powinno zadzialac . Jak masz mocowanie pod oslonke to mozna kupic od innego vitydza , tylko trzeba poszukac .

Nie wiem co na to milosnicy freesbee

Ja czujê siê oburzony A os³ona ³añcucha to zalezy chyba od wielko¶ci korby a nie ko³a

EDIT: FRISBEE!!!!

...A os³ona ³añcucha to zalezy chyba od wielko¶ci korby a nie ko³a

sprzedawcy podaj± od ko³a

[ Dodano: 2010-05-01, 12:05 ]
W³a¶nie montujê nowe szytki. Lans ponad wszystko

Ja od 2005 roku pomykam na takim:

Albercik wygra³ TdF. Schleck jak zwykle drugi. Cavendish piêknie pozamiata³ na finiszu w Pary¿ewie.

Ale ale, co nosi Albercik?

Festinê? Ale chyba nie bo rozk³ad tarcz chrono inny...
to jest co¶ dro¿szego od Festiny
w³a¶nie pope³ni³am cu¶ takiego



jeszcze tylko troszki muszê na niego poczekaæ
wklejê zdjêcia w realu jak ju¿ bêdzie u mnie

B. ³adny rowerek, niech siê dobrze je¼dzi. Bardzo dobra marka, tys mom. Gratulacje.
Ja te¿ pomykam na Meridzie
No brawo Wioletka to teraz czekam a¿ siê do mnie karniesz NA takim sprzêcie to bêdzie sama przyjemnosc

No brawo Wioletka to teraz czekam a¿ siê do mnie karniesz NA takim sprzêcie to bêdzie sama przyjemnosc

hehe no chyba ¿e gdzie¶ w po³owie drogi , bo muszê siê teraz po lubiæ i dotrzeæ z Moj± JULIET
Gratulujê - Meridê ma nasz m³odzian...

S³uchajcie - a Spinnerka jaki¶ rower wytrzyma
S± specjalne rowerki dla takich byków , tylko trzeba po salonach rowerowych poje¼dziæ .
Mówisz ile wazysz i i le masz wzrostu i ci dobior± jaki¶ kr±¿ownik szos .
Serio piszê
No ok... Szukac 28 czy 26?

No i nigdy nie wiesz czy cie gosc nie naciaga bo akurat taki ma w sklepie a dobry musialby zamawiac itp...


No i nigdy nie wiesz czy cie gosc nie naciaga bo akurat taki ma w sklepie a dobry musialby zamawiac itp...


A to ró¿nie ja sam zawsze stara³em siê w miarê uczciwie podchodziæ do klientów, ale jak nie by³o takiego jak chcieli to wciska³em co by³o
A ¿e tak zapytam, na ile ten rowerek ma byc??
Wzrostu, wagi czy lat
wagi
No coz - 120kg Problem tez w tym, ze przy 192cm wzrostu kierownice zwyczajnych rowerow mam zaraz przy kolanach i przez to mizern± stabilno¶æ... A na Ukrainie pomyka³em setki kilosów po lasach na ryby jakies 20lat temu - duza by³a bestia...
Spinner, niez³± wagê osi±gn±³e¶, niez³±. Ale goniê Ciê, jeszcze mi 6kg brakuje
Nic nie mów...
Spinner, po prostu jeste¶ dobrze zbudowany

kawa³ chopa z Ciebie
Spinner na 120 kg spokojnie znajdziesz taki rowerek

Spinner, po prostu jeste¶ dobrze zbudowany

kawa³ chopa z Ciebie




Hmmm.. czyli najwieksza mozliwa rama

jako, ¿e las mam za oknem teraz to pewnie na le¶ne sciezki goral lepszy (26) a nie trekking jakis (28)...
28 to na teren mieszany dukty le¶ne ¶cie¿ki , 26 na górki i do³ki .
Wszystko w ko³ach zale¿y od jako¶ci kó³ mog± byæ 28-29 mocniejsze od 26 .. ale to kosztuje

hotwax, ja mam trekkingowy który ma wpisan± ³adowno¶æ 95kg, ale jeszcze siê nie rozpad³
screwdriver to chyba dobrze ?? , zale¿y jak je¼dzisz
Kiedy¶ poleci³em go¶ciowi o podobnych gabarytach Gianta Yukona mo¿e jakby wymienic sztycê pod siod³em na twardsz± to by pasowa³o, bo rama raczej wytrzyma

No coz - 120kg Problem tez w tym, ze przy 192cm wzrostu kierownice zwyczajnych rowerow mam zaraz przy kolanach i przez to mizern± stabilno¶æ... A na Ukrainie pomyka³em setki kilosów po lasach na ryby jakies 20lat temu - duza by³a bestia...

bo nie wysoko¶æ ramy/roweru jest istotna tylko d³ugosc. Wiekszo¶æ i to zdecydowana ma ramy do¶æ krótkie, przyk³adowo w rozmiarze 19.5 cala d³ugo¶æ górnej rury (w poziomie) to 595-600mm ale gary Fischer/trek/Specialized bêdzie mia³ 625mm a przy 21 650 a to bardzo d³ugi rower a nawet nie taka koby³a jeszcze... no to dosc skomplikowana sprawa, d³u¿sze sa tez zazwyczaj ramy modeli wy¿szych grup z przeznaczeniem do wyczynu - giant yukon bedzie mia³ 20 cali i 585mm ale ATX 1 630 w tym samym rozmiarze - wy¿sze grupy (czyt. drozsze) generalnie pozycjonowane sa dla sportowego zastosowania i maj± inna geometrie.

Znajdziesz rower na 120 kg, w middle-klass ka¿dy to zniesie ( rowery w cenie 2.5-4tys) Wyczynowy nie, bo on ma lekkie czy l¿ejsze komponenty pod zawodnika a ten ma wage 63-65 kg i wtedy zniesie ka¿dy extrim, przy 120 taki XTR mo¿e pa¶æ ale XT/LX da rade. Najwa¿niejsze ko³a, mocne, i solidne a reszta da rade bez problemu.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • adminik.xlx.pl