rozporka E34 540 ktora lepsza:) 

Pogranicza

mam dylemat ktora rozpora lepsza ladniejsza i bardziej funkcjonalna.
prosze o konstruktywne wypowiedzi:)
ta: http://www.racdyn-usa.com...tegory_Code=e34

zaznaczam ze ta racing dynamics jest jako wzor bo taka rozporka kosztuje 1000 zl i do sciagniecia ze stanow jest:)
chodzi mi o wyglad i funkcjonalnosc tych rozporek bo mam mozliwosc zrobienia takich...tylko ktora wybrac?


Generalnie na tej drugiej focie widzê, ¿e masz rozpórkê high-techa z syndykatu, pewnie od Nakrêtki. Napisz do go¶cia i popytaj ;)
to rozporka "dzianiego"
a nakretka robi,moze zrobic jedna lub druga pytanie ktora lepsza?!:)
Pierwsza ladniejsza a lepsza to ch... wie ktora


Na fizyce to ja zwykle spa³em, ale wydaje mi siê, ¿e w przypadku tej pierwszej rozpórki naprê¿enia przenoszone s± g³ównie przy samych kielichach, w miejscach ³±czenia jej z bud±, pewna czê¶æ si³ przenosi siê te¿ w górê, "w stronê maski" (wygina rozpórkê w ³uk), natomiast w przypadku tej drugiej dochodz± jeszcze si³y dzia³aj±ce na te za³amania, trochê strzelam, ale ta pierwsza bêdzie raczej sztywniejsza. Spróbuj wygi±æ prost±, metalow± rurkê napieraj±c na jej koñce, a tak± wygiêt± w "esyfloresy"
ales wyfilozofowal:)
widze ze mechaniki na studiach nie miales:)
Ja mialem okazje asystowac przy pewnych wymianach w M5 e28 ( ktorych jest hmmm......... 3 w polsce z tego co wiem :P ) i zauwazylem, ze tam znajdowala sie nad pieknym silinkiem s38 rozporka wlasnie "racing dynamics" , wiec stawiam w ciemno, ze ta jest lepsza :D
nie wiem ile w tym prawdy, ale slyszalem ze w wypadku regulowanych rozpurek mozna sciagnac kielichy kiedy karoseria od naprezen zacznie sie rozchodzic, bez regulacji nie masz takiej mozliwosci
mowilem ze spalem na fizyce:D a skoro ty miales mechanike to czemu sam czegos nie wyfilozofujesz?;p
ta racing dynamics nie widze zeby miala regulacje a oni robia rozporki tzw markowe i czesto je widywalem w autach,nawet niektorzy z amatorskich rajdow je zakladali.
generalnie sklaniam sie narazie ku takiej w ksztalcie plaskowinka a nie tej okraglej
a jaki masz wogle zawias?kszta³t nie ma zbytnio tutaj nic do rzeczy,najwazniejszy jest materia³ z jakiego zostanie zrobiona.do sportu bierze sie rozpórki stalowe-wytrzyma³osciowe,aluminiowe daja tylko wizualny aspekt,poza kiloma renomowanymi producentami ale ich rozpórki to od 1000z³ w góre.na pewno bez regulacji bedzie bardziej sztywna,jesli nie mia³es jakis kolizji i innych przygód to bym bra³ bez regulacji.pomysla³bym tez nad tyln± rozpórk±.
ta... tak samo jak z felgami... alu to kupa, a stalówki twarde jak kamieñ.
Co do regulacji to za mocne rozkrêcenie czy skrêcenie spowoduje tylko dodatkowe naprê¿enia, a regulacja jest tak naprawdê zupe³nie zbêdna.
ta bedzie stalowa,o tylnej myslalem,nawet juz widzialemukogos jak to zrobione jest...moze z czasem kto wie:)
nie wszystko na raz Panowie nie wszystko na raz:)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • adminik.xlx.pl