Zak³adanie tematów dot. imprez 

Pogranicza

Ka¿dy kto zak³ada temat w dziale imprezy klubowe i eventy ma obowi±zek zastosowaæ siê do podanych zasad:

Tytu³ tematu wg poni¿szego wzoru:

[dd.mm.2008] Nazwa Imprezy @ Miejsce

np. [01.11.2008] Halloween party @ LUNATIC Opalenica Club

W pierwszym po¶cie powinny znale¼æ siê takie informacje jak:
- plakat (je¶li taki istnieje)
- data i miejsce imprezy
- line up

Je¿eli jakie¶ z tych rzeczy uka¿± siê w pó¼niejszym czasie wystarczy pierwszy post edytowaæ, a nie wrzucaæ informacje w ¶rodku tematu.


Ka¿dy kto nie bêdzie przestrzega³ tego dostaje ostrze¿enie. Wiêc pilnujcie siê
Musi byæ plakat imprezy???!!!

- plakat (je¶li taki istnieje)

tutaj masz odpowiedz


co do info imprez dodal bym jeszcze

- Godzine
- Cena biletu
co do info imprez dodal bym jeszcze

- Godzine
- Cena biletu

Czasami w plakacie jest ju¿ taka informacja.
Czy powtarzaæ to ?
Je¿eli ju¿ takie info jest na plakacie to nie trzeba dodawaæ, chyba ¿e kto¶ chce
Je¶li nie ma plakatu imprezy to nale¿y napisaæ godzinê rozpoczêcia i cenê.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • adminik.xlx.pl