Pogranicza
Ka¿dy kto zak³ada temat w dziale
imprezy klubowe i
eventy ma obowi±zek zastosowaæ siê do podanych zasad:
Tytu³ tematu wg poni¿szego wzoru:
[dd.mm.2008] Nazwa Imprezy @ Miejsce
np. [01.11.2008] Halloween party @ LUNATIC Opalenica Club
W pierwszym po¶cie powinny znale¼æ siê takie informacje jak:
- plakat (je¶li taki istnieje)
- data i miejsce imprezy
- line up
Je¿eli jakie¶ z tych rzeczy uka¿± siê w pó¼niejszym czasie wystarczy pierwszy post edytowaæ, a nie wrzucaæ informacje w ¶rodku tematu.
Ka¿dy kto nie bêdzie przestrzega³ tego dostaje ostrze¿enie. Wiêc pilnujcie siê
Musi byæ plakat imprezy???!!!
- plakat (je¶li taki istnieje)
tutaj masz odpowiedz
co do info imprez dodal bym jeszcze
- Godzine
- Cena biletu
co do info imprez dodal bym jeszcze
- Godzine
- Cena biletu
Czasami w plakacie jest ju¿ taka informacja.
Czy powtarzaæ to ?
Je¿eli ju¿ takie info jest na plakacie to nie trzeba dodawaæ, chyba ¿e kto¶ chce
Je¶li nie ma plakatu imprezy to nale¿y napisaæ godzinê rozpoczêcia i cenê.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.pladminik.xlx.pl