zawieszenie sportowe ? 

Pogranicza

mam w e36 wg vin M SPORT SUSPENSION i teraz moje pytanie o ile auto jest nizsze od oryginalu, czy zawieszenie M to to samo co M technic, poniewaz zmowilem amortyzatory bilsteina b4 i nie wiem czy beda pasowaly a koles dopiero teraz rozszysfrowal mi vin


To jest chyba - 20/20,wydaje mi sie ze ¶mia³o mo¿esz pakowaæ B4,chocia¿ wszêdzie na forach zobaczysz ze zdania sa podzielone,jedni pisz± ze standardowe amory do -40mm lub -30mm (tak tez podaja producenci sprê¿yn),z drugiej strony znajdziesz opinie ze juz przy m-techniku trzeba odpowiednie amorki np. bilstein B8,bo ponoæ standardowe szybko sie zu¿ywaj± nawet na ma³ym obni¿eniu.
Tez mam M-technika i zalozylem jaki¶ czas temu B4,tylko u mnie kto¶ musia³ przy sprê¿ynach grzebaæ bo mam przód jako¶ wy¿ej ni¿ m-tech,dlatego na wiosne zak³adam sprê¿yny ok -40/30 ale zostawiam amory standardowe.
W zawieszeniu miedzy M-tech a prawdziwa M roznica jest,wiem tylko tyle ze u siebie w M-techniku mam drazek stabilizatora z przodu o sr.25,5 a z tylu 18mm,M-power ma 23mm z przodu 20 z tylu,i chyba tuleje przedniego wachacza sa wzomcnione tylko w M a w M-tech nie,ale tego nie jestem pewien,ja mialem zwykle tuleje i na takie tez wymienialem.
rozmawialem z osoba u ktorej zamowilem amortyzatory i dowiedzialem sie ze roznica pomiedzy b4 a b6 jest taka ze b6 sa twardsze a ich dlugosc jest taka sama, w we wtorek bede montowane wiec zobacze jak to bedzie wygladac

dowiedzialem sie ze roznica pomiedzy b4 a b6 jest taka ze b6 sa twardsze a ich dlugosc jest taka sama,
dok³adnie,ale B8 jest krótszy,a w³a¶nie B8 jest podobno prawid³owym amorkiem do M-tech,jakby nie bylo ja wrzucam sprê¿yny ok. -40mm i zostawie B4 bo s± ¶wie¿ynki


znalazlem, zawieszenie m obniza auto w stosunku 15/11 mm czyli defakto nie za wiele w stosunku do serii czyli b4 beda pasowac z tym, ze beda bardziej miekkie that's all
Czy kto¶ z was orientuje siê, czy to podejdzie do mojego Compakciora? Mam zawieche m-tech i juz nie wiem co tam trzeba wsadziæ. Zg³upia³em prawde mówi±c i wiem mniej ni¿ przedtem :)
http://allegro.pl/item358...yginal_bmw.html
nie kupuj uzywek, na reczach takich jak zawieszenie i hamulce nie ma co oszczedzac, to bezpieczenstwo twoje i innych
zgadza sie...:)
ja tez nowki bilsteina wsadzilem do mojej e36:)
wydasz 120 niby za oszczedzisz a za chwile ci padna i co wtedy?
doloz raz a bedziesz mial spokoj na dluzej...taka NASZA rada:)
w e36 zazwyczaj jest tak ze fabrycznie przód jest wy¿ej niz ty³(przeswit miedzy ko³em a podwoziem).dlatego najlepiej brac sprezyny z róznica obnizenia 20-30mm(w stosunku ty³ przód).do seryjnych amorków nie powinno sie zak³adac krótszych niz -40mm(znam przypadki gdzie do seryjnych na przod montowali -50 a nawet -60 i jezdzi³o to normalnie,nie wiem jak szybko zurzyja sie wtedy amorki).ja mam u siebie bilstein b4 plus sprezyny jamex -40/35mm(ma³a róznica wiec ty³ mi siedzi troche nizej niz przód) i z prowadzenia auta jestem bardzo zadowolony.z tego co widzia³em to na seryjnych amorkach auto wyglada najlepiej na sprezynach -40/20mm.co do amorków róznica miedzy b4 a b6 jest w kolorze:),twardosci i srednicy trzpienia(b6 ma grub± lage).z tego co wiem to do b6 mozna montowac seryjne sprezyny a do b8 juz nie.wiem ze sprzedaz± bilsteinów po niski cenach zajmuje sie firma BEMER(np. komplet,ty³x2 i przódx2 do e36 600z³) - www.bilstein.net.pl ,firma jest na allegro, http://www.allegro.pl/ite...in_komplet.html
a co powiecie na to?
http://allegro.pl/item364..._m_technik.html
Aukcja jakby dla mnie :P hehe
powa¿nie chcesz wstawiæ amortyzator o sprawno¶ci 61%? Najgorsze to oszczêdzaæ na amorkach i oponach
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • adminik.xlx.pl