Pogranicza
Pomocy.Dostaje mi siê benzyna do oleju,silnik skacze na obrotach(prawie ga¶nie),kopci na czarno,i dymi siê spod maski w okolicy Podszybia czuæ pal±cy siê olej.Na bagneci powiêkszy³ siê stan oleju jest zmieszany z benzyn±.E32 silnik 3000+gaz.Na gazie nie ma problemu.Pomó¿cie proszê!!!!!!!!!!
kiepska sprawa ale raczej w niczym Ci nie pomo¿emy... Silnik do remontu albo do wymiany - chyba bedzie taniej
wspó³czujê ale Twoja jednostka napêdowa umiera
Domy¶lam siê ale jaki mo¿e byæ tego powód!!!!!!!!!!
po prostu siê skoñczy³
Nie ma nic po prostu zawsze jest jaka¶ przyczyna lub powód!!!!!!!!!!!!!!
no w Twoim przypadku powodem mog³a byæ instalacja LPG....
Pierwsze slysze benzyna w oleju raczej woda i wydmuchana uszczelka pod glowica
Tez mnie sie tak zdaje, na jakiej podstwie stiwerdziles, ze jest to beznyzna ??
ale napisa³ ¿e "na gazie nie ma problemu", a jesli to by by³a uszczelka i woda by leciala to nie mialo by znaczenia czy jest na PB czy na LPG
Pierwsze slysze benzyna w oleju raczej woda i wydmuchana uszczelka pod glowicaa niby dlaczego benzyna nie???pewnie ¿e mo¿e siê dostaæ do oleju.wystarczy brak pier¶cieni nie koniecznie wszystkich.zawsze mo¿na oddaæ olej do analizy i powiedz± wszystko np.na akademii morskiej
nie trzeba od razu do analizy:) benzyne nawet byloby czuc gdyby wyciagnac bagnet i poniuchac dobrze:P nie ma sie z czego cieszyc ale jezeli juz tak sie dzieje to podejrzewam ze remont jest drozszy od kupna drugiego silnika;/ gdybys byl kolego zainteresowany to mam namiar na V8 3.5 ze skrzynia i calym osprzetem
Ale to chyba nie do E32.
no chyba ¿e kolega zorzek tez ma V8 bo nie napisa³ dok³adnie jak± ma 3-litrówke, to wtedy takie 3.5 V8 z e38 podejdzie bez wiêkszej rze¼by...tak mi siê wydaje no ale jesli ma R6 to juz gruby swap by byl
Niestety r6 i szukam ju¿ silnika 3.0 lub 3.5
jak juz to wsadzaj 3.5 zawsze te 23 kuce wiecej
i szukam ju¿ silnikai to jest w³a¶nie obni¿enie kosztów eksploatacji poprzez je¿d¿enie na LPG
tak jest! Pan Ga¶nica ma racje!
ja bym lecial w remont ...
ja bym lecial w remont ...no w sumie masz racje, bo znale¼æ teraz zdrowe M30 tez nie ³atwo, a kupic takie co ma 500tysi przebiegu z czego 300 na lpg to nie sztuka, a po remoncie przynajmniej wiesz co masz
Ale to chyba nie do E32.no niestety od e38;/ bylby niezly potworek z takim V8;) Rafal18 i PiotrekV8 maja racje, jezeli wpakujesz kase w swoj silnik to chociaz wiesz za co placisz, a kupic silnik z "gwarancja rozruchowa na 2 tyg" to ryzykowne zeby sie zesral po pol roku albo wczesniej;/
juz sie nie kupi chyba zdrowego m30, bynajmniej w PL. remont chyba nie jest az jakis super drogi bo ludzie ktorzy pakuja m30 do e30 to je remontuja od razu...
zrobi to co bedzie chcial
ja zem sadze, zeby kupil, rozebral, zobaczyl co trza wymienic, wymienil i zamontowal :) Z tym jego jak takie cuda sie dzieja to remont poch³onie na bogato hajsu. O prosze jakie ³adne m30 sie trafilo, olaboga...
http://moto.allegro.pl/it..._kompletny.html
z tym mozna podumac jeszcze bo jest w aucietyle ze chyba gorzej bedzie z czesciami?
Nie znam sie na mechanice, ale z tego co wiem silniki m30 byly tworzone z mysla o tym, zeby bezawaryjnie przejechac 600 tys km (oczywiscie inzynierzy w tamtych czasach nie przewidzeli insatalacji nadtlenku LPG) Sam mam m30 w jednej E30 i uwierz na slowo wiele znosi. Kwestia funduszu operacyjnego wlasciciela mym zdaniem
ja o tym wiem ze m30 jest idiotoodporny i najlepiej nadaje sie do pa³owania.
a twój silnik ile mial najechane jak go twoj koleszka wrzuca³ do trumny?? napewno nie 200tys tez masz tam gaz??
Nie, nie mam. Ten samochod jest tylko na lotniska i na tory. Ja tam widzialem dawce, moje 3.5 ktrory przyjechal z niemcowni. Ale najpierw kupil kolega i driftopwal rok czasu gdzie w miedzyczasie wymienial chyba dol silnika i sprzeg³o :) Ja bra³em raczej pewne m30
no wlasnie nie ma gazu dawca z niemiec i wszystko jasne
Ja po przebojach z remontem m50b25 i wtopionych 5000zl nigdy bym nie wlozyl nawet w zlotowki w gruby remont. Tylko wymiana motoru. M30 to jeden z najlepszych motorow w historii bmw wiec polecam kupic motor jezdzacy najwyzej zrobic niewielki remoncik i latac.
m50 to nie m30
m50 to nie m30 Cos Ty ?
...
Dziêki Panowie za rady i rozmawia³em z te¶ciem który ma warsztat blacharsko lakierniczy i wbijam siê w kapitalkê bêdzie na parê lat z g³owy.
Zle robisz.
Radocha!!Doszli¶my do usterki 2 wtryski do wymiany ale wiadomo poleci komplet.Ulga na maksa teraz do sklepu i powrót na drogê.
a tu jiz silnik chcieli zmieniac haha
Niech jakis mechanior wytlumaczy jak to sie dzieje, ze ode wtrysków pojawia siê benzyna w oleju ??
Ja tam mechanikiem nie jestem, ale po mojemu to nie spalone paliwo leci miedzy pierscieniami w dol silnika, do miski :)
Dok³adni jak wtryski "lej±" tak jak to u mnie siê okaza³o na kompie "120 czego¶ tam" a norma jest znacznie mniejsza auto d³awi siê ma problem z odej¶ciem paliwo nie przepalone trafia do miski.
Danke Panowie
A w³a¶nie.
Przyczyn± uszkodzenia wtryskiwaczy jest brak ich wych³adzania przez benzynê.
Tzn. Je¿eli mamy ¼le za³o¿on± instalacjê gazow± - przy je¼dzie na LPG nie pracuje pompa paliwa.
Benzyna nie p³ynie przez listwê wtryskow± przez co nie odbiera ciep³a od wtryskiwaczy - efekt - uszkodzenie mechaniczne. Tak jak dwa u Ciebie - s± otwarte ca³y czas przez co dwa cylindry zalewane s± ci±gle podawanym paliwem.
Na LPG problem znika poniewa¿ nie pracuje pompa paliwa - nie ma zalewania dwóch cyl. benzyn±.
POZDRO
A w³a¶nie.
Przyczyn± uszkodzenia wtryskiwaczy jest brak ich wych³adzania przez benzynê.
Tzn. Je¿eli mamy ¼le za³o¿on± instalacjê gazow± - przy je¼dzie na LPG nie pracuje pompa paliwa.
Benzyna nie p³ynie przez listwê wtryskow± przez co nie odbiera ciep³a od wtryskiwaczy - efekt - uszkodzenie mechaniczne. Tak jak dwa u Ciebie - s± otwarte ca³y czas przez co dwa cylindry zalewane s± ci±gle podawanym paliwem.
Na LPG problem znika poniewa¿ nie pracuje pompa paliwa - nie ma zalewania dwóch cyl. benzyn±.
profi
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.pladminik.xlx.pl