E30 m10b18 WEBER DCOE 40x2 

Pogranicza

Samochód zakupi³em w styczniu w Opolu, zawsze chcia³em miec e30 w w±skiej lampie, nic innego interesujacego nie moglem znalezc w ogloszeniach i mimo kompletnego braku mocy w samochodzie zdecydowa³em sie na zakup. Wiem, ¿e czeka mnie du¿o pracy i nak³adu finansowego bo auto jest mocno zmêczone ale ¶ni mi sie po nocach e30 na waskiej lampie z bardzo wypasionym silniczkiem.

Pare zdjeæ:


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us
Z przeprowadzonych modyfikacji w silniku wymienie:
kolektor z ISa e30 jednak przespawany tak ¿eby pasowa³ pod m10b18
seryjny pierburg zast±piony podojnymi ga¼nikami poziomymi WEBER DCOE40 z filtrami K&N dedykowanymi pod te wlasnie gazniczki
wydech przelotowy dzieki ktoremu auto ladnie brzmi jak na 4 cylindry(a wlasciwie brzmialo bo nie odpala)

A tak jezdzi³o http://www.youtube.com/watch?v=33oALMAPyjY
A tak s³ysza³o sie go na ulicy http://www.youtube.com/watch?v=sbRYVuFZPQ4

Obecne plany to zamontowanie m52b25 lub b28 do tej budy, dobre niskie zawieszenie i mocniejsze hamulce. Fajnie by by³o gdyby kto¶ chcia³ ogarn±æ ten silnik i w³o¿yæ (no moze na bloku m10b20) do jakiejs e21 lub 02 wtedy bylby maksymalny oldschool. Oczywiscie jak tylko plan swapa zostanie realizowany to co ciekawsze czesci beda na sprzedaz i moze komus uda sie wykrzesac cos z m10tki:D


powodzenia w modyfikacjach:)
jak b25 to raczej m50 kolego wkladaj ;) Pamietam jak to auto stalo na allgierio jeszcze oczywiscie powodzenia w modach a z doswiadczenia wiem, ze m52b28 to fajna jednostka w E30 ;)
Do w±skiej M20 lub M30. M5x to plastik fantastik. Wogle nie pasuje mi to do w±skiej.


S³ysza³em o tym autku, fajnie gada³o, ale podobno nie jecha³o... (?) Powodzenia.

PS. Wk³adaj m52b28, silnik ma jechaæ a nie "pasowaæ" do auta..
Za duzo kombinacji z tym czemu nie jezdzi by bylo, po pierwsze trzeba by zobaczyc w jakiej kondycji jest naprawde sam silnik, niby nie dymi ale troche oleju zjada. Do tego problemy z odpalaniem, trzeba by pompe wymienic na elektryczna niskocisnieniowa koniecznie, dodam do tego sam wydech zrobiony na slepo bez zadnych obliczen ktory tez mogl uciac sporo mocy, kable zap³onowe tez moga byc jednym z powodow. No a jeszcze oczywiscie dochodzi sama regulacja gaznikow z doborem odpowiednich dysz i przydalby sie do nich ostry walek zeby to zaczelo sie odpychac. Powodow moze byc wiec sporo a w najlepszym wypadku osiagnelo by sie 120-130KM przy kolosalnym zuzyciu paliwa wiec lepiej aby taki silnik albo przynajmniej te gazniki znalazly by sie w czyms naprawde retro bo daja swietne brzmienie i same w sobie sa bardzo old schoolowe
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • adminik.xlx.pl