gdzie kupic tarcze 

Pogranicza

czy w szczecinie mozna kupic gdzies tarcze hamulcowe zimermanna


W Szczecinie to nie wiem, ale na forum bmw-sport jest u¿ytkownik Stones,ma w ofercie te tarcze, jak dowiadywa³em sie do swojej e36 to 140 z³ szt.(przód)
Mam doj¶cie do tarcz zimmermana.Potrzebujê nr nadwozia i w poniedzia³ek mogê ustali¶ czy mogê je za³atwiæ i za ile.Pozdro
wys³alem ci na maila ostanie 7 cyfr jak sie dowiesz to odpisz w przysz³y piatek wyjezdzam i wróc dopiero pod koniec tygodnia wiec sprawa nie jest az tak pilna i moge poczekac jak ceny beda nie wygorowane choc wiem ze zimermany kosztuja .
mam ostre bicie przy chamowaniu i dzis bylem u kolesia na maszynce do testów auta i komp pokaza³ niezle bicie na prawej tarczy wiec czeka mnie wymianka tak czy siak


gdzie sprawdzi³e¶ te bicia?? bo u mnie te¿ co¶ siê dzieje przy hamowaniu, a tarcze prawie nowe... :(
mozesz to sprawdzic na kazdej sciezce diagnostycznej gdzie mog± sprawdzic si³e chamowania ja sprawdza³em u kolegi w stacji diagnostycznej przy technikum samochodowym. i komp odrazu pokaza³ róznice przy chamowaniu. Si³a chamowania na tym kole by³a tak wyrazna ze sta³ tam jakis smarkacz ze szko³y i spojza³ na ekran i odrazu mówi ze na prawym fale dunaju .jakie masz tarcze? bo ja musze to sprawdzic bo jak mi wymieniali to brachol to robi³ i nie wiem jakie za³ozyli ale pewnie jakies liche choc juz pare tys na nich zrobi³em ponoc najgorsze to ate przynajmniej w betkach sie nie sprawdzaj± .wczesniej tez pod lewarowa³em sobie auto i na tym kole by³o s³ychac jak raz klocek obciera o tarcze a raz nie badanie tylko mnie upewni³o w tym fakcie . wiec sie chyba teraz zdecyduje na zimermanna sport zbiera dobre opinie w¶ród u¿ytkowników tylko ta cena
Po wymianie tarcz trzeba je lekko docieraæ i wyhamowywaæ delikatnie by ich nie przegrzaæ,wystarczy wlecieæ w wodê na nagrzanych i nowe tarcze ju¿ pogiête,druga sprawa to dobre oczyszczenie piasty przed za³o¿eniem tarcz.
Zimmermann to bardzo dobre tarcze tylko bra³bym zwykle,te sportowe nacinane czy nawiercane szybko wykañczaj± klocki.
ale czy zwyk³e s± tak samo dobre ?
Mam u siebie zimmerman sport od 30tkm i smialo moge polecic. Jak do tej pory caly czas na jednym komplecie klockow pagid sport wiec chyba nie jest tak zle z tym wykanczaniem ok³adzin.
W ktoryms momencie pojawi³o sie bicie przy hamowaniu,ale okazalo sie ze bylo spowodowane jakims luzem w ukladzie kierowniczym.
[quote="cichyone]........wystarczy wlecieæ w wodê na nagrzanych i nowe tarcze ju¿ pogiête,...........[/quote]
Gdzie¶ o tym s³ysza³em i pytanie teraz, czy dotyczy to tylko nowych nie dotartych tarcz, czy ca³± eksploatacje to grozi. Mi osobi¶cie wydaje siê to bzdur±, przecie¿ je¼dzi siê po wodzie i w deszczu i hamuje. Jak by tak by³o ,to kilka przeja¿d¿ek w deszczu i powinno byc po tarczach.
To jest prawda, ale wtedy kiedy tarcze s± na prawdê bardzo mocno rozgrzane, a to w normalnej eksploatacji sie czêsto nie zdarza.
tak jak kolega pisze. Jak tarcze s± mocno rozgrzane takie zeczy siê dziej± ale przy kiepskiej jakosci tarcz i przy duzej masie auta nie musisz wcale chamowac na zylete aby sie rozgrza³y to samo tyczy sie jak masz twarde klocki hamulcowe tarcza rozgrzewa sie szybciej i wcale nie musisz jechac 300 km/h zeby je dobrze rozgrzac kiepskiej jakosci tarcze potrafi± sie gi±c no moze nie gi±c ale jak klocek zle obrabia tarcze pojawia sie efekt bicia .
mam tarcze brembo i mam bicia, tarcze maja kilka tysiecy km za sob±. sprawdze jeszcze wywa¿enie kó³, zawieszenie, a jak to wymiana tarcz...
Je¿d¿e w miare normalnie, ale te¿ nie oszczêdzam, zw³aszcza hamowania i w poprzedniej e34 wymienilem tarcze na jakie¶ tanie (najtañsze)i przejechalem ok.25ty¶ km i przy sprzeda¿y dalej wygl±da³y jak nowe i specjalnie deszczu nie unikalem. Klocki zato piszczaly jak g³upie.
marcin ale jakie masz objawy czy tylko przy hamowaniu czy w jakims zakresie predkosci tez ci bije
Krzysiek zgadzam sie z tob± ja tez przejecha³em pare tysiaków i wszystko by³o ok ale niewiem czy pamietacie pierwsze polonezy caro nie mozna by³o nimi jechac powyzej 140 bo powyzej tej predkosci tarcze nie wytrzymywa³y chamowania i robi³y siê fale .tak samo gada³em z gosciem o ate dopóki jezdzi³ 80 - 100 by³o ok ale raz wystarczy³o ze 180 do 0 odrazu pokaza³o sie bicie. to samo jest w lagunach seri 2 disel mamy w firmie grzeje 200 ale tarcze tego nie wytrzymuj± po kilku tysi±cach wibracje.wydaje mi sie ze producêci aut podnosz± moc aut zapominaj± o wydajniejszych systemach ca³ej wstecz. tarcze sa poddawane innym obci±zeniom chamuj±c z 200 do 100 niz ze100 do 0 .niestety nasze bemki juz w sobie nie maj± orginalnych tarcz i to s± efekty tarcze w aso zdaje sie ze kosztuj± 60 euro zastanawia mnie czy to jest ich mar¿a czy wysokiej jakosci produkt bo to cena zblizona do sportowych tarcz
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • adminik.xlx.pl