Pogranicza
mój ma³y projekt
M50TUB20
Gwint
5 ¦rub
M50TUB20Jakie k. TU?
I dlaczego jak ju¿ M50 to B20?
5 ¶rub spoko, bardzo dobry bajer ¿eby wpakowaæ motorsporty lub s³oneczka do Ecz.
TU pewnie w sensie, ¿e na Vanosie;)
Czemu 2.0 te¿ mogê Ci powiedzieæ. Le¿a³ sobie luzem, z bardzo ma³ym przebiegiem to go sobie ch³opak wrzuci³ zamiast leciwego m10.
jak by¶ mia³ takie ma³e B20 które ma 36ty¶ od nowo¶ci za friko, to chyba by¶ nie narzeka³ i nie szuka³ po allegro dojechanego B25 albo B28 które ma ok. 200ty¶ przejechane , co ? a w³a¶nie jak siê nie mylê to "TU" to oznaczenie Vanosa
... a w³a¶nie jak siê nie mylê to "TU" to oznaczenie Vanosa mylisz siê
tak wiêc czego to oznaczenie ?
podwojny vanos?
czy¿by Wikipedia siê myli³a
podwojny vanos ale to dopiero w m52 z pozniejszych lat produkcji
wiem ze to jest pojedynczy ale z ró¿nych ¼róde³ jak patrze to te silniki mia³y oznaczenie w³a¶nie TU
ale m52 a nie m50
chyba sie mylisz
[ Dodano: 2010-06-26, 13:53 ]
hmm... dziwnie
byc moze bmw w m50 stosowalo to "tu" w celu odroznienia silnika z vanosem i bez;
z kolei w m52 w celu rozroznienia z vanosem i podwojnym ;)
Z tego co pamiêtam to akronim TU sam w sobie nie jest oznaczeniem Vanosa tylko "nowszej rewizji" silnika. Czyli mia³oby to sens, prawda? M50 bez Vanosa M50TU z Vanosem. M52 z pojedynczym Vanosem, M52TU z podwójnym
36tys to w sumie zajebi¶cie
M50Tu tylko jako 2.5 i tylko w USA.
Jak masz Vanos w M50 to masz M50B20s2 jak ju¿ mamy wchodziæ w tak± nomenklaturê.
s1 - bez Vanosa
s2 - M50 z Vanosem
s3 - M52
Dalej nie ogarn±³em.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.pladminik.xlx.pl