Pogranicza
ПИЛОТ Chronograph Suchoj Su-37 Berkut
Najbardziej zaawansowanym samolotem generacji ,,4+” jest Su-37, oblatany 2 kwietnia 1996 r. Jest to modernizacja Su-27M (Su35) zawieraj±ca kilka najwa¿niejszych rozwi±zañ przygotowanych dla samolotu MiG MFI. nowy uk³ad aerodynamiczny z przednim usterzeniem poziomym, sterowany wektor ci±gu, nowy radar NO11 M z anten± ze skanowaniem fazowym, nowe uzbrojenie, now± kabinê z kolorowymi wielofunkcyjnymi monitorami ciek³okrystalicznymi oraz bocznym dr±¿kiem sterowym Po zakoñczeniu prób, Su-37 bêdzie produkowany seryjnie przez zak³ad w Komsomolsku nad Amurem. Historia S-37 jest silnie zwi±zana z programem I-90. Program ten zosta³ oparty o wyniki badañ aerodynamicznych prowadzonych przez CAGI i SibNIA. Celem programu by³o stworzenie przysz³ego my¶liwca w uk³adzie z odwrotnym skosem skrzyde³. Uk³ad gwarantowa³ wysok± manewrowo¶æ przy prêdko¶ciach mniejszych i wiêkszych od prêdko¶ci dzwiêku, w tym wykonywanie kontrolowanych manewrów przy k±cie natarcia wiêkszym ni¿ 90°.
Edit
Chcia³em u¿yæ zwrotu ПИЛОТ w nazwie tematu , ale jak to wklejam to pokazuj± siê krzaczki.
A oto zegarek po¶wiêcony temu modelowi samolotu
Mechanizm kaliber 31681 z dodatkow± tarczk± 24 godzinn±
Koperta stalowa polerowana
Dekiel stalowy polerowany
Szk³o saphir crystal
Tarcza czarna , wskazówki i indeksy wype³nione luminov±
Rozmiar 40x13mm
Wodoodporno¶æ 5 ATM
Pasek 20 mm
Limitacja 250 szt
fajnie dopasowa³e¶ samolocik do tego zegara
Piêkny zegarek dla równie piêknego samolotu i bior±c pod uwagê odwrócony uk³ad skrzyde³ czyli tzw kaczkê, w tym konkretnym przypadku uwa¿am umiejscowienie datownika za jak najbardziej trafione
Sszwedo dziêki za info o tym my¶liwcu.
Mi³o mi ¿e siê podoba, zakupi³em go ze wzglêdu na model samolotu który by³ inspiracja do jego powstania, mam ogromn± s³abo¶æ do samolotów Su, g³ownie do Su-22 na którym to siê szkoli³em. I moim prywatnym zdaniem samoloty Suchoja s± najlepsze na ¶wiecie, gdyby mia³y "zachodni± " awionikê ¿aden samolot na ¶wiecie nie by³ by im w stanie dorównaæ w walce.
jeste¶ pilotem?
napisz co¶ wiecej
Nie pilotem nie jestem mi nigdy nie by³em, dawno, dawno temu w odleg³ej galaktyce… jako 19 latek zaraz po maturze zosta³em Kadetem Szko³y Chor±¿ych Personelu Technicznego Wojsk Lotniczych w Ole¶nicy, nieistniej±cej ju¿ dzi¶ szko³y kszta³c±cej techników lotniczych. Ze wzglêdu na wadê wzroku pilotem nie mog³em zostaæ a to by³a w tamtych czasach jedna z dwóch szkó³ kszta³c±ca Techników Lotniczych, druga by³a w Zamo¶ciu.
Po zdaniu egzaminów (trwa³y tydzieñ ) zosta³em przyjêty i zg³osi³em siê do plutonu który by³ szkolony w³a¶nie na Su, pocz±tkowo Su -7, pó¼niej Su-20 i w koñcu na Su - 22. Niestety los tak zrz±dzi³ ¿e lotnikiem nie zosta³em , ale pozosta³ ogromny sentyment i pasja do lotnictwa
Edit
Tak jako¶ zacz±³em liczyæ i wysz³o ¿e by³o to dok³adnie 30 lat wstecz , wrzesieñ 1980 roku.
A dlaczego nie zosta³e¶ dalej w wojsku?? Powiedz mi jeszcze, czy pilotami zostaj± tylko oficerowie??
W tamtych czasach pilotem samolotu bojowego, my¶liwskiego, mysliwsko - szturmowego czy bombowego móg³ zostaæ tylko oficer po Szkole Orl±t w Dêblinie, pilotami samolotów transportowych i pomocniczych a tak¿e ¶mig³owców byli tak¿e Chor±¿owie, jak jest teraz nie wiem, system kszta³cenia w wojsku zmieni³ siê ca³kowicie. To dlaczego nie jestem w wojsku to d³uga historia i nie nadaje siê do publikacji, opowiem wam na spotkaniu.
A to luz Ja my¶la³em coby na wiatrak i¶æ ale chyba zdrowie nie to :/
To ja wrócê do zegarka... trzy pytania:
1. gdzie?
2. ile?
3. czemu tak du¿o?
http://stores.shop.ebay.p...076?_nkw=berkutPzdr
Spinner
Lub wys³aæ zapytanie do VW4mocny na allegro, cena powinna byæ bardziej atrakcyjna.
Zegarek owszem owszem - Sszwedo nigdy sie nie chwali³e¶ ¿ê by³e¶ ¿o³nierzem LWP i uczy³e¶ sie na tak fajnych maszynkach
Mi³o powspominaæ a teraz ch³opcy mêcz± te F-16
W jakim stopniu skoñczy³e¶ s³u¿bê w woju?
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.pladminik.xlx.pl