Pogranicza

juz wczesniej pisalem do was z zapytaniem bo trzesla mi sie kierownica przy hamowaniu a mialem niemalze dwu miesieczne tarcze hamulcowe firmy textar wymienilem je na powe dyski ATE sportowe dwa dni temu rozpedzilem sie do 200km/h i zaczelem delikatnie hamowac gdy predkosciomierz doszedl do 120km/h zaczela drzec kierwonica i teraz gdy hamuje w granicach 120km/h znowu zaczyna drzec jak wczesniej gdy auto kupilem tez drzala wymienilem na textar bylo dobrze jakis czas ale sie pokrzywilo teraz znowu to co ja mam co 3miesiace tarcze zmieniac bezsensu doradzcie cos bo nie wiem co robic moze nie hamowac albo samym recznym bezsensu jak kochalem bmw to zaczynam nienawidzic a tego nie chce pomocy!!!


S�ysza�em, �e wa�n� spraw� przy wymianie tarcz hamulcowych jest dok�adne oczyszczenie (np szczotk�) piasty w ten spos�b by tarcza idealnie r�wno przylega�a. Kolejna sprawa to hamulce jak wi�kszo�� nowych cz�ci powinny sie dotrze� i na nowych tarczach od razu 200km/h lata� wydaje mi si�, �e nie jest dobrze.
tak tak tylko mechanik na pewno je wyczyscil i dobrze zamontowal a ja porzejechalem z 6tysiecy kilometrow na nich wiec dotarlem je w koncu to jest BMW a klocki sa sportowe bez przesady te auto jezdzi 250km/h a co jak bedzie trzeba nagle hamowac ?! tarcze od razu wymieniac trzeba bedzie po jednym razie bezsensu to jest duzy samochod hamulce musz byc jak brzytwa nie wspomne o tym ze nie m oga sie krzywic po jednym hamowaniu poprzednie to samo tyle tylko ze te sa sportowe wiec...
przed tym hamowaniem z 200 nie dr�a�o?
1. sprawd� czy �adna z tarcz sie nie przegrzewa (np od blokuj�cych si� t�oczk�w). to raczej ma�o prawdopodobne bo pewnie by dymi�o z k� po zatrzymaniu.

2. sprawdza�e� przednie zawieszenie czy nie ma �adnych luz�w?


wlasnie nie dtrazalo jak wymienilem bylo wszystko ok jakies 2,5 miesiaca a teraz jak zaczelem hamowac to to tak jakby w pewnym momencie sie wykrzywila ale wczesniej mialem te same problemy nie przy 200 160 140 tylko tak od 120 do 100 bylo najbardziej odczuwalne bicie tak latam po tych forach i patrze co ludzie pisza na ten temat to niekt�rzy mowia ze wumianiali co 3tygodnie bo sie krzywily ale to jest bezsensu nie moze tak byc i musi byc jakies rozwiazanie co do tej kwesti bo nie sztuka wymieniac non stop ta jedna rzecz zwlaszcza ze sie wymienia raz na ruski rok co wy na to?
jeste jeszcz jedno pytanie ... czy jak wymieniasz tarcze to jednoczesnie czy wymieniasz tez klocki ... z tego co wiem jest 50/50 szansa ze stare klocki sie uloza ... drugie 50% to ze tarcza sie wygnie.
Jest kilka rzeczy kt�re mog� wp�yn�� na wyginanie si� tarcz:zu�yte jarzma ,�o�yska a nawet nie wywa�one czy tez krzywe ko�a.Je�li natomiast je�dzisz ekstremalnie to proponuj� za�o�y� tarcze fabryczne ,mia�em ten sam problem i tylko to mi pomog�o.Co prawda ja je�d�� bardzo sportowo i inne cz�ci ni� BMW nie daj� rady.Tak czy inaczej proponuj� zacz�� od sprawdzenia �o�ysk i bicia piast.Pozdrawiam.
Na Twoim miejscu jakby si� pierwsze pogi�y to od razu za�o�y�bym wi�ksze tarcze. nie wiem jakie s� wielko�ci tarcz w e39, ale w 540 s� pewnie wi�ksze ni� u Ciebie, podobnie w 3.0d.
Swoja drog� nie mam te� najlepszej opinii o ATE ;)
Wiec zawioze auto na warsztat do swojego magika bo teraz jestem za granica moze cos poradzi z tymi piastami itd jesli bede te tarcze krzywe to na pewno wymienie na oryginalne BMW i zadnych juz zamiennikow dzieki za opinie pozdro
Ja zmieienialem wszystkie tarcze i klocki w swojej Bmw i chcia�em wymienic na ATE lecz sprzedawca odradzil mi bo du�a cz�� tarcz ATE wraca na reklamacje. Mi poleci� ZIMMERMANY i takie za�o�y�em na przod i jestem zadowowolony nic nie dr�y i nie piszczy a hamowanie jest bardzo skuteczne.
Zmieniasz tarcze zmieniasz klocki inaczej nie ma sensu.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • adminik.xlx.pl