Pogranicza
Sluchajcie mam taka sprawe.
Chce zmienic silniczek u siebie ze zwyklego 1,8 na 2,0 albo 2,5 i moje pytanko czy lepiej kupic jakies rozbite bmw czy moze czesci kupywac osobno. Moze juz ktos taka operacje wykonywal i orientuje sie ile mniej wiecej to kosztuje.
Tylko nie piszcie zmien auto
najlepiej oczywiscie miec caly zestaw
no tak ale np czy musi to byc 3 np kolo ma fajnea 5 z niemiec za malo kaske i z 2,5
m50 z e34 maj± inne miski ni¿ w e36 wiêc trzeba by podmieniæ.
zaezy czy chcesz sam swap czy np tez innych czesci. czasami warto pomyslec nad sciagnieciem za grosze jakiegos anglika, nawet troszke robitego ale taki by najwazniejsze czesci zostaly nienaruszone, u nich robocizna nie specjalnie sie oplaca a przy okazji mialbys duuuuzo czesci zamiennych.
mowisz ze angol by sie nadal na dobrego dawce
Najtansza opcja to przytargaæ jakiegos rozbitka, co sie nie przyda to posprzedajesz.
Ja jak robi³em swoja e30 to mia³em podstawiona e36,prawie wszystko co by³o potrzebne mia³em pod rêk±. czesci takie jak wal, miska, most i cos tam jeszcze musialem dokupic. W twoim przypadku najlepiej zakupic rozbite e36 z 2,5, wsztstkie potrzebne czesci do swapa masz w zakupionym aucie a resztê gratów sprzedajesz i silnik wychodzi prawie za darmo. Jak potrzebujesz ludzi którzy ogarn± swapa zapraszam do G Squad Garage
mowisz ze angol by sie nadal na dobrego dawcez tego co wiem to tak, silnik, wal, reszta pierdol taka sama, roznica jest tylko w miejscu przeprowadzenia wiazek kabli i innych tam zamontowanych czesci. chyba ze sie myle to poprawcie mnie.
Jestem wlasnie w polowie takiej operacji (1.6 m43 na 2.8 m52) i najwygodniej jest miec kompletnego dawce bo poza silnikiem dobrze jest tez przelozyc kompletny zawias, dyfer i wydech.
ja mialem swapa z m52b20 na m52b25 i niby wszystko mialo pasowac a i tak trzeba bylo kilka rzeczy kupic wies lepiej cale auto, a jesli chodzi o sama operacja to tylko G Squad
http://allegro.pl/item731..._wypadkowa.htmlMyslicie ze sie nada
[ Dodano: 2009-09-06, 11:41 ]
ta...bardzo przystojny silnik, na zdjêciach pracuje jak pszczó³ka.
nie lepiej w³o¿yæ 2.5 z vanosem?
Z czym no kolego prosze o wersje dla lalika
nowsze 2.5 litra...po 92roku.
vanos-zmienne fazy rozrz±du => trochê lepsza elastyczno¶æ i mniejsze zu¿ycie paliwa.
za to m50 w serii zakuty silnik moze ciezki ale za to moim zdaniem bardziej wytrzymaly dla tego najczesciej uzywany w szwecji do uturbienia
Za 1000 z³ oddam Ci 2l M50, sprawne, prawie kpl. brakuje kilku pierdó³, ale ma za to fajnie pomalowan± pokrywê na pomarañczowo to mu daje dodatkowo 20 koni z wygl±du he he. Z tym silnikiem pierwsza setka na poziomie 10 s, lekko poni¿ej
a czy pomaranczowa pokrywa sprawdza sie przy m52b28 bo mam czarna i czuje niedobory mocy
Potem jeszcze tylko stozek, magnetyzer i CD na lusterko w ramach antyradaru i juz bedzie najszybszy woz we wsi
Za 1000 z³ oddam Ci 2l M50, sprawne, prawie kpl. brakuje kilku pierdó³, ale ma za to fajnie pomalowan± pokrywê na pomarañczowo to mu daje dodatkowo 20 koni z wygl±du he he. Z tym silnikiem pierwsza setka na poziomie 10 s, lekko poni¿ejDzieki za propozycje naprawde fajna a ta pokrywa .....
Na serio no wiesz teraz znudzil mnie 1,8 a jak znam swiat 2,0 przestanie mnie bawic za max 2 miesiace wiec to tylko jakis polsrodek. Myslalem o czyms nie mniejszym niz 2,5 choc i tak bardziej bawil by mnie 2,8
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.pladminik.xlx.pl