Pogranicza

witam wszystkich mam taka sprawe, zaczynam delikatne udoskonalenia w moim autku i chcialbym abyscie wyrazili opinie na temat tego DynamicFuel http://www.maksor.pl/index.php?id=df
czy jest to warte tych pieniedzy co pisza, a i druga sprawa czy warto wyciac katalizatory czy np jeden zostawic i wstawic strumienice? :) dzieki wielkie.
pozdrawiam wszystkich


jesli chodzi o ten wynalazek to niewiem ale jesli bedziesz wycina katalizatory to pierw sprawdz gdzie znajduje sie sonda lambda jesli przed nimi to mozesz rezac ale jesli za nimi to ta operacja nie wchodzi w gre
jesli chodzi o katalizatory to mozesz wywalic jesli sondy sa przed katalizatorami i jak masz znajomego diagnoste bo bez katalizatorow napewno nei bedzie trzymala czystosci spalin
dzieki wielkie, no wlasnie tak mysle ze sonde mam za katalizatorem przed koncowym tlumikiem, ale tego nie da rady jakos obejsc?? a wogole wiecie gdzie mozna kupic filtry K&N? dzieki


manetyzer????

bzdura pomaga tylko uszczuplac portfel kupujacego
sondy nie obejdziesz
tez slyszalem ze ten magnetyzer to jednak nic specjalnego.
zainwestujesz a raczej srednie z tego korzysci,nie liczac mozliwosci pochwalenia sie ze masz cos takiego;)
osobiscie nie polecam,poza tym w linku jakos nie widze zamontowanego DF-u w BMW:)
czyzbysmy poprostu tego nie potrzebowali?:)
radze dowiedziec sie sporo na ten temat a pozniej zakladac takie wynalazki.
pozdrowki;)
aha filtry te mozesz kupic nawet na necie:)
albo w pierwszym lepszym sklepie tunningowym,chociazby na gdanskiej w HORSE POWER - za stacja shella.
pzdr

[ Dodano: 2008-09-02, 19:16 ]
U Ciebie s chyba dwie sondy, jedna przed katalizatorem i druga za katem.
Jeli chodzi o filtry to na pewno nie ma co sie spodziewa zauwaalnych przyrostw mocy, ja mam wkadk K&N i jedyne korzyci jakie z niej s to prawie wieczna eksploatacja, oczywicie przy odpowiednim czyszczeniu i nasczaniu olejkiem, moe stoki K&N jakie polepszenie osigw daj, ale pamitaj e przy stokowym filtrze musisz zapewni dopyw zimnego powietrza i zabudowa tak eby nie cign z pod maski ciepego.
jesli chodzi o magnetyzery to nie kupuj bo nie wpuszcza cie do MEDIA MARK A TAK POWAZNIE TO SZKODA KASY BO EFEKT ZEROWY JESLI CHODZI O PRZYROST MOCY, CO DO STOZKA TO NAPEWNO WARTO ZAINWESTOWAC W JAKIS MARKOWY PRODUKT ALE I TO NAWET NIE GWARANTUJE PRZYROSTU MOCY A JESLI NAWET TO W NIEWIELKIM STOPNIU JESLI CHODZI O KATA TO TAK JAK KOLEDZY SPOMINALI PREDZEJ JESLI JEST SADA PRZED TO SMIALO MOZNA GO WYCINAC JESLI ZA TO KICHA ZAWSZE MOZESZ WYPRURZNIC KATA(SAM PROSZEK)POWIEDZ MI CO CHCESZ OSIAGNAC POPRZEZ SWOJE ZMIAMY MODYFIKACJE MA TO BYC TUNING WIZUALNY , AKUSTYCZNY CZY ZWIEKSZAJACY MOC NAJPIERW MUSISZ SIE ZASTANOWIC CO CHCESZ OSIAGNAC I JAKA KASE MOZESZ NA TO WYLOZYC BO SZKODA KASY NA KUPOWANIE GADZETW Z ALLEGRO ALE TO TYLKO MOJE ZDANIE MOGE SIE MYLIC POZDRO
najlepszy efekt daj airboxy,najlepsze sa firmy BMC(CDA lub DIA) ale s drogie(500-650z) lub SIMOTY(250-350z).S sprawdzone i naprawde podnosz moc i moment.dynamizery i magnatyzery sobie odpusc.wycinanie katw tez duo nie da a jesli ci juz pady to zmien na sportowe(np. firmy magnaflow,s naprawde dobre) i ceny nie sa straszne 250-350z.dorzu jaki dedykowany wydech kocowy(supersprint,eisenmann lub sebring) s one zrobione pod katalizatory,nie s za tanie(koncowe supersprinty mona juz zaatwic do 4 cylindrw w granicy 800-1200z) a jesli cie stac to jeszcze kolektor sportowy.na innych forach sa goscie co sprzedaja chipy,sporo ludzi je sobie chwali.mugen mia je sprawdzic ostatnio na hamowni ale auto mu odmwio posuszenstwa.wieksze zabawy to ju naprawde spory koszt.
najlepiej sprzeda 318 i kupi 330 . wydasz worek pienidzy, a i tak objedzie ci choby 320.
dzieki, wielkie za wszelkie info :) ja chce podniesc na mocy a nie na wizualizacji :)) reza dzieki za pomysly, kurde dopiero teraz sie zorientowalem ze sroda dzisiaj:) reza bedziesz za tydzien na walach? powiedzialbys mi co i jak? no ja planuje narazie tak okolo 1500 na wydech wydac wiecej nie mam :)) chcialem kupic filtr stozk, tlumik szukalem dedykowany ale ciezko znalesc najczesciej od 2,0 sie zaczyna no i strumienice.
pozdro wszystkich
ja proponuje wiekszy motor,mniej wydasz a lepszy efekt,te wszystkie czesci jesli maja byc markowe to dadza taka cene ze kupisz sobie dobry silniczek:)
przemysl to...;)
:) kubabmw320 hehe moze masz racje ale jednak silnik troche kosztuje a zreszta i tak nie wiem na co trafie :) teraz wiem co mam i wiem na czym stoje, a raczej jezdze :) ale dzieki zastanowie sie a moze swoj silnik chcesz sprzedac? hehe pozdro
fakt faktem e za cene markowych czesci mozna kupic juz podny silniczek z montaem.ale o to chodzi w tuningu(mowa o mechanicznym) eby zrobi co z tego co sie ma.jedni wol to inni tam to.ja mam e36 318 m40 i powoli robie go na tyle na ile sie da,sprawia to napewno wieksz frajde ni przekadka silnika na wiekszy,takich aut jest peno.a np. e36 318 m40 objerzdzajcych 2.0 lub is'a nie ma wogle:)moje bdzie pierwsze:P w ktr rode na pewno sie pojawie,na razie nie mam zbytnio czasu a auto te wicej stoi ni jedzi.a jesli umiesz szukac to dobre i markowe czesci mona czasem znalesc za smieszne pieniadze,ludzie czesto nie wiedza co sprzedaj:)np.wszyscy mnie straszyli(mwie o firmach ktre handluj supersprintami) ze za kolektor(barany) supersprinta zabule minimum 2500z,a po znikach w intercarsie wychodzi niecae 1000z a kocowy 700z.ostatnio obok nosa przeszed mi eisenmann dedykowany do 318i,go go sprzeda za 180z:)

ps1.jeli strumienice to michael(pacho ma paten na orginaln strumienice a reszta to podrby,jako jedyny z godul przeamali granice sebringa wanie dziki strumienicy) ale lepszy bedzie kat. sportowy
ps2.z czciami do e46 jest duo gorzej ni do e36, a masz e46 318 118KM czy 143KM?
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • adminik.xlx.pl