Pogranicza
WITAM...TEMAT PEWNIE PORUSZANY PO CZESCI KIEDYS ALE POSTARAM SIE SZCZEGOLOWO OPISAC...
W TRAKCIE JAZDY DAJAC GAZU KIEDY AUTO DOCHODZI DO NP 2,5 ALBO 3 TYS OBROTOW POWINNO RWAC JUZ DO PRZODU A ONO MULI, PREDKOSC NIE ROSNIE POPROSTU TRAGEDIA.
KIEDY DOCISNE PEDAL GLEBIEJ - DUZO GLEBIEJ- DOPIERO SIE ODPYCHA I JEDZIE , ACZKOLWIEK NIE JEST TO MOC JAKA ZAWSZE MIAL.
PRZY WOLNYCH OBROTACH NA "LUZIE" Z AUTEM SIE NIC NIE DZIEJE,ZADNYCH SKOKOW,PELEN SPOKOJ. JADAC JEDNAK NA MIESCIE NAWET KIEDY ZROBIE REDUKCJE I CHCE PRZYSPIESZYC PRZYMULA I TO BARDZO ODCZUWALNIE.
W PONIEDZIALEK JADE DO BEMKA SPRAWDZIC PRZEPLYWKE ALE MOZE MACIE POMYSL CO TO JEZSCZE MOZE BYC?
MOZE WARTO POD KOMPA PODLACZYC AUTKO?
GDZIES SIE PRZYTYKA...MOZE WTRYSKI?
MIELISCIE KIEDYS COS PODOBNEGO???
SPRAWA PILNA WIEC LICZE NA SZYBKIE I KONKRETNE ODPOWIEDZI.
POZDRAWIAM:)
przyczyn moze byc du¿o.zapchane filtry,pompa paliwa,sonda lambda,takie objawy jak u ciebie powodouje tez zapchany katalizator lub t³umik.wtryski raczej bym wykluczy³.najlepiej najpierw pojechac na kompa.popatrz w lusterko i czy w momencie kiedy zaczyna juz ciagnac(odtyka sie) nie leci za tob± przez chwile czarny dymek(taka jakby sadza)
ok dzieki:)
Zacze³a wiêcej paliæ? moi¿liwa zawieszaj±ca siê lambda.
no i teraz hit....
bylem u swirka - notabene spoko koles:) - i komp nic nie wykryl, zadnech bledow. jutro wymieniamy filtr powietrza i paliwa, olej juz byl zmieniany.
auto nie dymi, katalizator tez nie jest zapchany bo wchodzi normalnie do konca na obroty, a poza tym najsmieszniejsze jest to ze czasami jezdzi normalnie ale niestety juz czesciej przymula inz huja z pelna moca.
moze jakies przyczyny techniczne????
poza tym mam wrazenie ze autem jakos bardziej buja...
moze to dziwnie zabrzmi ale normalnie jest wrazenie jak by naped byl nierowno przekazywany na kola. auto sie zachowuje jak by jechalo po mokrej nawierzchni.
i co teraz powiecie?:)
pozdrowki:)
Trzêsie bo mo¿e nie pali na wszystkie gary czasem i dlatego nie ma mocy.
Kole¶ tak mia³ w 2-litrówce i po pó³ roku doszli ¿e ma uwalone 2 cewki ta przy ¶wiecach.
no w³a¶nie,z tymi cewkami to moze byc to.wiem ze w pontiacach TS 2.3 16v one czesto pada³y i takie by³y podobne objawy,na ja³owym chodzi³o ok i bez problemu wkreca³ sie na obroty a podczas jazdy czesto zamula³y sie i d³awi³y.
Jesli naped nie jest wlasciwie przekazywany na kola to moze trzeba obejrzec sprzeglo ? Poza tym moze pompa paliwa sie konczy ? Moze masz zapowietrzony uklad paliwowy ?
dzieki chlopaki za cenne uwagi,jesli ktos ma jeszcze jakies pomysly chetnie sie dowiem czegos wiecej.pozdro
doszed³es wkoncu co by³o przyczyn±?
nie do konca:/
wymienilem u swirkaa fitr powietrza i paliwa,sprawdzilismy cisnienie pompy paliwa komp tez nic nie wykryl,teraz jade sprawdzic przeplywke.
auto sie dziwnie zachowuje raz jedzie normalnie raz muli,szczegolnie na 1-ce...wkreca sie na 3,5 tys a zachowuje jak by ciagnelo za soba traktor.
ale najlepsze jest to ze nie sa to objawy ktore utrzymuja sie non stop. poprostu raz tak a raz tak,ale generlanie czuc slabsza moc silnika.
podpowiedziano mi zeby osobno sprawdzic sonde lambda, cisnienie na cylindrach i wlasnie przeplywke.
ze komp kompem a te 3 rzeczy nie zaszkodzi sprawdzic niezaleznie.
jak znajde przyczyne dam znac:)
pozdro
moze kat sie zapycha, albo cos sie dzieje w wydechu
ale co moze sie dziac w wydechu? jakies pomysly?
kat to raczej nie bo gdyby byl zapchany to nie powinien sie wkrecac do konca na obroty i zacinal by nieustannie,a on czasem lata normalnie...niestety nieraz nie:(
ale z tym wydechem...hm...czy tlumik moze miec cos z tym wspolnego?
mam zamontowana dwururke MONTI, co tam sie moze dziac?
...............:/
zdejmuj po kolei kable ze ¶wiec i odpalaj (lub jak jeste¶ odwa¿ny i pewny braku przebiæ zdejmuj na odpalonym). I s³uchaj czy bêdzie ró¿nica. Powinien zacz±æ pracowaæ nierówno a je¶li po zdjêciu nic siê nie wydarzy to wtedy bêdziesz wiedzia³.
Ja my¶lê ¿ê to cewka ( lub cewki ) :)
sprawdze , nie zaszkodzi:)
juz kiedy mi znajomy mowil ze mial tak ale w golfie u siebie i przyczyna byly kabelki.
dzieki i jesli macie jeszcze jakies pomysly to czekam na dobre rady:)
pozdro
wczoraj gada³em z toporem-kisielnickim i takie objawy daje najczesciej zawieszajaca sie sonda,b³ad nie bedzie wyskakiwa³ bo podbno jak s±da wraca do normalnej(do normalnego zakresu)pracy to czesto b³ad sie kasuje.moze podmien sie z kims na chwile sondami?jesli nic nie da to napewno wylkuczysz sonde.
dokladnie...sonde cisnienie na cylindrach i przeplywke trzeba sprawdzac osobno tez zebby miec 100%m pewnosci,slyszalem o przypadkach gdzie komp nie wykazywal bledu a w przypadku sondy bylo dokladnie tak jak mowisz czyli wracala do odpowiedniego ustawienia i bledu nie pokazywalo.
wiec sprawdzam teraz te 3 rzeczy +
kable cewki i swiece...no i moze warto sie przyjrzec ukladowi wydechowemu:)
walka trwa:)
mam to samo w e32 750 .... wkrêca siê max do 2700 obr. i dalej lipa.... sprawdza³em pompy chodz± , iskra jest..... napiêcia na kablach od wtryskiwaczy jest czyli kompy pracuj± ..... ale u mnie dodatkowo wywali³o check control na wy¶wietlaczu , nie dzia³a pod¶wietlenie wy¶wietlacza kilometrów i komunikatów ..... central zacz±³ wariowaæ tzn zamknê i siê otworzy za drugim razem jest ok! by³em na kompie ¿adnych blêdów .... co wy na to?
siodemki sa kochane ale elektryka to zawsze byl ich bol:)
coz ci mge powiedziec...pozostaje mi polecic ci dobrego fachowca:)
pzdr
Ja mam bardzo podobne objawy. Tzn auto muli przy normalnej jezdzie i trzesie silnikiem na wolnych obrotach (nie zawsze). Rano jak jest zimny to przez kilka minut jest OK, ale jak tylko przestaje ssanie dzialac to jest lipa. Ale jak wciskam gaz do konca to jedzie normalnie. Na kompie wykazalo blad sond lambda. No i ten TANK VENTING nieszczesny. Musze sie wkoncu zebrac i to porobic :/
hej, jestem tutaj nowy :) ale mam podbny problem, jak auto troche postoi i po jakims czasie wsiadam i odpalam to przez pierwsze ok 30-40 sek wogole nie wchodzi na obroty, i jakby zajaca mial w bagazniku tak skacze, ale pozniej wraca wszystko do normy ale na mocy stracil napewno. moze przeplywomierz?
dzieki za pomoc.
Dosz³es juz do tej przyczyny ja mia³em to samo pare miesiecy wczesniej i okaza³o sie ma³e gowno warte 31 z³ czyli czujnik temperatury powietrza, a tek samo mia³em podpinany pod kompa silnik i nic nie wykazywa³o ( 10 innych kompow ) wiecej na to wyda³em niz bym silnik nowy kupi³ :) powiedziano mi zebym najpierw wymieni³ swiece potem przewobe potem sonde,przep³ywomierz powietrza,wtryski zapchane itd,itd tak mi kazali ale zaden ni mog³ stwierdzic przyczyny i wkoncu koles mi powiedzia³ ze tez to mia³ wymieni³em i do tej pory zero problemow pozdro
[ Dodano: 2008-08-29, 16:24 ]
Marci_police a na ktorego posta odpowiadales madmaxa? bo ja mam to samo co madmax i nie czaje wogole o co chodzi?? mi mowia ze przeplywomierz :) ale jak to czujnik temp powietrza to jest roznica bo to 31 zl a tamto 310 zl hehe pozdrawiam
Jezeli nie macie mocy obroty wam spadaja i samochod zamiast jechac muli sie to na 99 % czujnik tez mi powiedzieli zebym przeplywke wymienil a to by nic nie dalo a z kieszeni ubylo by 4 stewki moum zdaniem na 99 pr to czujnik i najpierw to wymiencie pozdrawiam
marci_police dzieki wielkie, jutro zakupuje i zobaczymy czy miales racje, jak tak to masz u mnie flaszke hehe :) pozdrawiam
ale silnik wkrêca³ Ci siê normalnie do koñca obrotów z uszkodzonym czujnikiem do koñca obrotów?
TC a co masz podobny problem?? mi teraz znajomy powiedzial ze to moga byc swiece wiec jutro wymieniam swiece i ten czujnik i wieczorem napisze czy cos sie zmienilo :) dzieki i pozdro
[ Dodano: 2008-11-20, 21:41 ]
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.pladminik.xlx.pl