Drgania na uk³adzie kierowniczym 

Pogranicza

mam spory problem, przy okolo 90 km/h na zakrecie mialem drgania kierownicy i stuki w kolumnie kierowniczej, wymienilem drazki, amortyzatory i tuleje wahacza. Przymierzam sie jeszcze do wymiany wahaczy. przez jakis czas bylo dobrze ale dzisiaj na trasie zamkowej przy 140km/h i skrecie w lewo przed brama portowa znowu pojawily sie drgania. please help, co to moze byc?? moze zle wywazone kola z przodu?? na prostej kierownica nie drzy, delikatnie przy hamowaniu.


A jak wygl±daj± u ciebie opony mo¿e ¼le wywa¿one albo ju¿ czas wymieniæ je ja mia³em podobna sytuacje niby opony wygl±da³y ok ale siê okaza³o ze s± do wymiany .
mozliwe ze opony:/ niedlugo przyjda zamowione zimowki i na nich sprawdze, ewentualnie przeloze felgi z tylu na przod. bylem przy wywazaniu i bylo ok. podejrzewam jeszcze tarcze hamulcowe. wszystko po kolei bede sprawdzal, oby to tylko nie bylo cos w kolumnie kierowniczej:/ dzieki za odzew:))
Obstawiam mimo wszystko opony, ale jak nie pomoze to pojedz na szarpak i tam powinno wyjsc co generuje ci te wibracje. U mnie byly to zle wywarzone opony (w wiekszym stopniu) i lacznik stabilizatora z tylu (w stopniu mniejszym).


przed wymiana drazkow szarpak wykazal drazki i swozen wahacza, niedlugo zmienie chyba cale wahacze. jak opowiedzialem historie drgan znajomemu mechanikowi to stwierdzil ze to swiety piotr stukal:D
zobaczymy co bedzie po wymianie opon na zimowe i zmianie wahaczy
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • adminik.xlx.pl