Pogranicza
Siema
Szukam jakiegos dobrego zak³adu ktory zregeneruje mi przekladnie - z mojej cieknie juz z prawej strony plyn. Chodzi mi o mozliwie najbardziej fachowy zaklad specjalizujacych sie w takich renowacjach. Najlepiej sprawdzone przez kogos zaklady. Najwazniejsza jest dla mnie jakosc, cena to sprawa drugorzedna. Co mozecie polecic ?
strzelam ze w szczecinie ciezko bedzie ci cos takiego znalezc.
Peron, no co ty ja mysle ze Boñkowscy za³atwia temat
Peron, no co ty ja mysle ze Boñkowscy za³atwia temat Przemo domyslam sie ze oni to na bank w rozsadnej cenie ... takzeeeeeeeeeee teeeeeegooooo... Jak pisalem bardziej zalezy mi na jakosci ale cena tez bez jakis tam sufitow co nie zmienia faktu ze wole doplacic zeby bylo zrobione lepiej.
[ Dodano: 2010-04-14, 10:58 ]
ja moj± robi³em w carfix, wysy³ali¶my j± na regeneracjê do czêstochowy, kole¶ zrobi³ i ¶miga idealnie dwa lata. koszt 700zl + wysylka, moja jest z servotronic'iem i by³ wiêkszy problem ¿eby to zrobiæ. Nowa kosztowa³a ponad 4ty¶ :D .
regenracje robi firma bodajze w lodzi ktora sie w tym specjalizuje wysylalem kiedys do nie przekladnie kumpli, 500zl koszt by³.
http://www.lauber.pl/comp...mid,106/lang,plhttp://www.czescidoaut.pl...CFQYeZwodjBkerQa my wysylalismy tutaj:
http://maglownice.polskareklama.pl/
ZNMR Szczecin
70-022 Szczecin
ul. Budziszyñska 45 A
tel./faks 91 482 25 37
tel. kom. 601 554 474
znmr@znmr.szczecin.pl
Robi³em tam swoj± i jestem zadowolony.Musisz im dostarczyæ ju¿ wyjêt± przek³adniê.
Jakie s± oznaki zu¿ytej przek³adni kierowniczej (pomijam fakt wycieku) ?
pozdr
Wydaje mi siê, ¿e tylko "luz" w przek³adni kierowniczej.
ZNMR Szczecin
70-022 Szczecin
ul. Budziszyñska 45 A
tel./faks 91 482 25 37
tel. kom. 601 554 474
znmr@znmr.szczecin.pl
Robi³em tam swoj± i jestem zadowolony.Musisz im dostarczyæ ju¿ wyjêt± przek³adniê.Kiedy robiles ?
Robi³em ze trzy tygodnie temu.Mo¿esz najpierw do nich podjechaæ ¿eby Ci go¶ciu zbada³ temat i okre¶li³ koszta.
Robi³em ze trzy tygodnie temu.Mo¿esz najpierw do nich podjechaæ ¿eby Ci go¶ciu zbada³ temat i okre¶li³ koszta.Kurcze 3 tygodnie temu to malo troche bo nie wiadomo jak z trwaloscia. Co robiles dokladnie u nich ? Pytam bo nie mam ochoty na wyciaganie ponowne przekladni po spapranej robocie. Chce oddac tam gdzie zrobia dobrze i trwale.
Peron, nie licz na to :D u mnie po regeneracji (i 4 reklamacjach) przek³adnia wytrzyma³a 40tys km
Peron, nie licz na to :D u mnie po regeneracji (i 4 reklamacjach) przek³adnia wytrzyma³a 40tys kmNo wlasnie a przykladowo Marcin robil 50tys. temu w czestochowie i jezdzi do dzisiaj bez luzow. Szkoda tylko ze poza tymi detalami nie pamieta nic wiecej i nie moge ich namierzyc. A mnie reklamacje a w szczegolnosci brak wiedzy i umiejetnosci szczegolnie w warsztatach doprowadza do kur.... i chce tego uniknac.
Bartek a gdzie robiles przekladnie ?
Warsztat wysy³a³ do Bydgoszczy. Jeszcze jest inna kwestia - e39 ma inn± przek³adnie ni¿ e36 wiêc mo¿e regeneracja lepiej wychodzi. No i dochodzi dodatkowo sztywno¶æ zawieszenia/rozmiar i profil opon.
W Czêstochowie to przypadkiem nie chodzi o regenerowane TRW?
Warsztat wysy³a³ do Bydgoszczy. Jeszcze jest inna kwestia - e39 ma inn± przek³adnie ni¿ e36 wiêc mo¿e regeneracja lepiej wychodzi. No i dochodzi dodatkowo sztywno¶æ zawieszenia/rozmiar i profil opon.
W Czêstochowie to przypadkiem nie chodzi o regenerowane TRW?Nie wiem co to TRW. Co do zawiasu to Bilstein B8 i 235/40/18. Przekladania dostala razem z amorem gdzies na jakies dziurze. Z przekladni cieknie a amor sie zaciera :( Uwielbiam polskie drogi.
to trzeba bylo o odszkodowanie walczyc a nie teraz narzekac
no to zawias i opony wychodz± u mnie na to samo. je¶li tylko z niej cieknie (nie ma luzu) to zdecydowanie ³atwiej to zrobiæ i nie powinno byæ problemów
to trzeba bylo o odszkodowanie walczyc a nie teraz narzekacTy nie badz taki madry bo glupich zabraknie. W dziure wpadlem pare dni wczesniej zanim pojawily sie objawy.
ale to nie zmienia faktu ze nadal mozesz walczyc o odkoszodwanie, mogles miec kolizje rok temu, a jak teraz cos wyszlo to mozesz ubiegac sie o odszkodowanie, to samo jest z wjechaniem w dziure. Nie zawsze wszystko odrazu wychodzi
na zg³oszenie szkody w ogóle ma 3 dni lub max tydzieñ wiêc musia³by zg³osiæ ze ¶wie¿± dat±
zachcia³o sie 18" i sztywnego zawiasu...
Tak przy okazji jak Twoje wra¿enia na temat B8 w e39? zmienia³e¶ te¿ sprê¿yny?
na zg³oszenie szkody w ogóle ma 3 dni lub max tydzieñ wiêc musia³by zg³osiæ ze ¶wie¿± dat±
zachcia³o sie 18" i sztywnego zawiasu...
Tak przy okazji jak Twoje wra¿enia na temat B8 w e39? zmienia³e¶ te¿ sprê¿yny?Ja mam seryjnego m-technika wiec sprezyny zostawilem takie jak byly. Nie do konca jestem przekonany ze to dobry wybor byl ale nie mam wiekszych klopotow - na przodzie B8 z tylu seria ale planuje zmiane na kompletny zawias na B8 bo jestem zadowolony. Ogolnie na rownej drodze trzyma sie jak przyklejona (zakrety prawie 90 stopni przy 70-80km/h) na jakis kostkach itp. o dziwo jest mniej sztywniej niz by sie moglo wydamac. Plusem jest ze amor dziala w dwoch kierunkach (system upside-down) wiec np. przejezdzajac przez prog nie ma opcji zeby auto po zjechaniu z progu przednimi kolami "usiadlo". Natomiast jakakolwiek wieksza dziura, studzienka (czemu u nas studzienki sa 5cm nizej niz poziom asfaltu???) itp. to jest po prostu DRAMAT - oczywiscie nie zdarza mi sie zbyt czesto wjezdzac ale czasem nie da rady mimo ze uwazam na to (dziury w duzej czesci Szczecina znam po imieniu i nazwisku :) ). Minusem jest to ze nie minal rok nawet a amor mi padl i kwalifikuje sie do wymiany :( Zmieniam na .... nowa szuke B8 i czekam na zwrot kasy z gwarancji ;)
[ Dodano: 2010-05-04, 09:32 ]
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.pladminik.xlx.pl