"Supereta" M20B27 z g³owic± od B25. Naprawiaæ ? 

Pogranicza

Witam. Pytanko do mechaniorów i znawców tematu. Czy jest sens naprawiaæ silnik, w ktorym uszkodzona zosta³a uszczelka pod g³owic± lub jest pêknieta g³lowica, p³yn dosta³ sie do oleju (wstêpna diagnoza), czy lepiej wstawiæ blok o podobnych parametrach (tj m20b27/b25 ¿ekomo ma 180KM), ktory mozna kupic za okolo 1500zl ?
Dodam jeszcze ze w tamten uszkodzony silnik by³ z³o¿ony od podstaw,nowe pierscienie,panewki.G³owica po kapitalnym remoncie,nowe zawory i prowadnice. Motor mocniejszy od zwyk³ego b25,na 400m szybszy od m50b25 (e30). Nowy uk³ad zap³onowy,kopu³ka,palec,swiece,przewody.

Jakie przewidujecie koszta naprawy lub SWAPu ?


Ja bym zacz±³ od zdjêcia i sprawdzenia g³owicy, decyzjê strategiczn± podj±³bym po konkretnym zdiagnozowaniu usterki
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • adminik.xlx.pl